To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα καμπάνια για την αφύγρανση από τη Midea και την DigitalWise

Νέα καμπάνια για την αφύγρανση από τη Midea και την DigitalWise
«Το σπίτι είχε τη δική του υγρασία!», είναι ο τίτλος της νέας digital καμπάνιας της Midea και της FG Europe, που σχεδίασε και υλοποίησε η DigitalWise.

Στόχος της καμπάνιας, μέσω του εκπαιδευτικού της χαρακτήρα, είναι να ενημερώσει το κοινό για τα προβλήματα που προκύπτουν από την υγρασία και τη λύση που επιτυγχάνεται με τη χρήση αφυγραντήρα και των πολλαπλών του λειτουργιών.

Τέσσερα καθημερινά προβλήματα υγρασίας, τέσσερις ξεχωριστοί χαρακτήρες. Οι χρήστες καλούνται να διαλέξουν με ποιον ταυτίζονται περισσότερο και να βρουν μία κοινή λύση, παίρνοντας έτσι μέρος στο διαγωνισμό και μπαίνοντας στην κλήρωση για έναν αφυγραντήρα DF Series της Midea. Το activation ολοκληρώνεται με το μήνυμα «Κάνε την υγρασία παρελθόν με MIDEA! Η πιο έξυπνη ιδέα». 

Στα πλαίσια της καμπάνιας, με concept εστιασμένο στα οφέλη της αφύγρανσης, η DigitalWise σχεδίασε & ανέπτυξε σχετικό microsite, ενώ ανέλαβε την προώθηση και διαχείρισή της στα Social Media.

Αξίζει να τονιστεί η μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου προς την καμπάνια, καθώς πάνω από 13.000 μοναδικοί χρήστες ταυτίστηκαν με τους χαρακτήρες της. 

TAGS: Digital Wise