To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα παγκόσμια καμπάνια από τους Financial Times

Νέα παγκόσμια καμπάνια από τους Financial Times
Οι Financial Times προχώρησαν στο λανσάρισμα μιας νέας παγκόσμιας καμπάνιας, με στόχο την προβολή του νέου brand positioning, "Make the right connections".

Η επιχειρηματική εφημερίδα υποστηρίζει πως το νέο της μήνυμα προβάλει την ικανότητά της να μεταφέρει τους αναγνώστες "πέρα από τους τίτλους και τις επικεφαλίδες" και να τους βοηθάει να "συνδέουν τις τελείες", σε έναν πολύπλοκο και interconnected κόσμο.

Η καμπάνια παρουσιάζει δημιουργικά στοιχεία που εστιάζουν στις αιτίες και τις συνέπειες μεγάλων παγκόσμιων περιστατικών, όπως η επιβράδυνση της κινέζικης οικονομίας και οι επερχόμενες προεδρικές εκλογές των Ηνωμένων Πολιτειών.

Οι διαφημίσεις θα "τρέξουν" σε Ηνωμέξο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες και Ασία μέσω social, search, display, print και outdoor media. "Οι FT λειτουργούν σαν ένας έμπιστος οδηγός για τους παγκόσμιους επαγγελματίες, από τη Σανγκάη μέχρι το Σαν Φραντσίσκο. Η καμπάνια υπογραμμίζει τη μοναδική προοπτική που διαθέτει η εφημερίδα και εκθέτει τη δημοσιογραφία μας με έναν επαναστατικό τρόπο" ανέφερε η senior vice president επικοινωνίας και marketing των FT, Darcy Keller.

Για τη δημιουργία της καμπάνιας εργάστηκε η Adam&Eve DDB σε συνεργασία με την in-house ομάδα της εφημερίδας.