To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Nέο digital outdoor στο Μetro αξιοποιούν Cosmote TV & Mindshare

Nέο digital outdoor στο Μetro αξιοποιούν Cosmote TV & Mindshare
Ο νέος «σταθμός» στη διαφήμιση εγκαινιάστηκε και εντυπωσιάζει,  για την ανάγκη επικοινωνίας της COSMOTE TV, από τη Mindshare και την Interbus

H Mindshare, στo πλαίσιo της στρατηγικής για την ανάγκη επικοινωνία της καμπάνιας Rebranding της COSMOTE TV επέλεξε να αξιοποιήσει το νέο Digital  Οutdoor στο Mετρό , σε μια πρωτοποριακή για την ελληνική διαφημιστική αγορά κίνηση, η οποία σηματοδοτεί την καινοτομία στο χώρο της Εξωτερικής Διαφήμισης στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, η  Interbus, σε συνεργασία με την Mindshare παρουσιάζει έναν νέο  τρόπο προβολής στα κινούμενα μέσα και συγκεκριμένα στο μετρό, εγκαινιάζοντας  την προβολή διαφημιστικών βίντεο στις οθόνες συρμών τελευταίας γενιάς. Η δυναμική της κινούμενης εικόνας συνδυάζεται με τις υπόλοιπες μεθόδους προβολής (εσωτερική επικάλυψη), για να σηματοδοτήσει τη νέα εποχή στο χώρο της Out Of Home διαφήμισης.

Επιβάτες έχουν ήδη αρχίσει να βλέπουν την πρωτότυπη επικοινωνία των video της COSMOTE TV σε βαγόνια του Mετρό, με την ενέργεια να υλοποιείται από την Interbus και την ΣΤΑ.ΣΥ Α.Ε., ως ζητούμενο από την Mindshare.