To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Nespresso: Νέα καμπάνια με πολύπλευρο χαρακτήρα

Nespresso: Νέα καμπάνια με πολύπλευρο χαρακτήρα
Έπειτα από αρκετά χρόνια άγνοιας σχετικά με τον τρόπο συλλογής του καφέ που χρησιμοποιεί, η Nespresso τοποθετεί τη συνεργασία της με τους αγρότες στο επίκεντρο μιας νέας παγκόσμιας καμπάνιας, σύμφωνα με όσα ανέφερε άνθρωπος της εταιρείας.

Με τη J Walter Thompson Worldwide να την υπογράφει δημιουργικά, η καμπάνια "The choices we make" αφηγείται την ιστορία του μύλου που έχτισε η μάρκα καφέ σε περιοχή της Κολομβίας, καθώς και τα οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά οφέλη που προσέφερε.

Το διαφημιστικό σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων ξεκίνησε να προβάλλεται σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται η Nespresso, ενώ συνοδεύεται από άλλα τέσσερα φιλμς διάρκειας 2 λεπτών και με τίτλους "The fisherman", "The guardian", "The fireman" και "The community mill".

Παράλληλα, υπάρχουν άλλα 6 videos για το κοινωνικό προφίλ του brand, τις ποικιλίες αρωμάτων και το σύστημα Nespresso, καθώς και μια σειρά από έντυπες καταχωρήσεις για τα αποτελέσματα των επιλογών του brand.

Τα media της μάρκας χειρίζεται η Zenith, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ο κεντρικός ambassador της μάρκας, George Clooney έχει φωνητική συμμετοχή στα σποτς, χωρίς να εμφανίζεται on camera.  
TAGS: JWT, Nespresso