To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

OgilvyOne και Hellmann's γιορτάζουν την... Τσικνοπέμπτη!

OgilvyOne και Hellmann's γιορτάζουν την... Τσικνοπέμπτη!

Η online καμπάνια που σχεδίασε η OgilvyOne καλεί κάθε barbecue lover, αυτόν τον Φεβρουάριο, να ξεχάσει τον θεό του έρωτα και να γίνει ο θεός του barbecue, προβάλλοντας έτσι τις Hellmann’s Barbecue Sauces με έναν διαφορετικό τρόπο, σχεδόν ερωτικό…

Αφορμή, αποτελεί η Τσικνοπέμπτη που γιορτάζεται φέτος στις 16 Φεβρουαρίου, 2 ημέρες μετά τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.

Αφορμή, αποτελεί η Τσικνοπέμπτη που γιορτάζεται φέτος στις 16 Φεβρουαρίου, 2 ημέρες μετά τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.

Το λανσάρισμα της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε μέσα από ένα teaser video, ενώ ακολούθησαν 3 επεισόδια, στα οποία παρακολουθούμε τον πρωταγωνιστή μας να μετατρέπει απλές συνταγές σε μία χιουμοριστική performance που ξεκινά, καταστρέφοντας σύμβολα-κλισέ του Αγίου Βαλεντίνου, για να συμβουλεύσει τους απανταχού ψήστες πώς να ρίξουν… στη σχάρα και να ετοιμάσουν λαχταριστά πιάτα, χρησιμοποιώντας τις Hellmanns Barbecue Sauces: την Brazilian Spicy Churrasco Sauce, την Αustralian Sweet Grill Sauce και την American Smokey Barbecue Sauce.

H ενέργεια προβάλλεται στην επίσημη Facebook σελίδα της Hellmann’s, καθώς και στο ΥοuTube, αλλά και με video banners. Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι ο Ζήσης Ρούμπος (“Κάψε το σενάριο”, “Η μάχη των φύλων”, “Caveman”), ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Filmiki, σε σκηνοθεσία Χάρη Βαφειάδη.