To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Όταν η αλήθεια γίνεται έμπνευση!

Όταν η αλήθεια γίνεται έμπνευση!
«Κόντρα» στα συνηθισμένα, η νέα εταιρική καμπάνια τη ΔΕΛΤΑ προβάλλει αληθινούς ήρωες σε απόλυτα ρεαλιστικές καταστάσεις και σε πραγματικά μέρη. Η Άννα Κυδωνάκη, Δ/ντρια Μάρκετινγκ της εταιρείας, μας εξηγεί πώς προέκυψε και πώς την έχει αποδεχτεί το κοινό.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: H νέα εταιρική επικοινωνία της ΔΕΛΤΑ, που υπογράφει η JWT Athens, διαφέρει σημαντικά από ανάλογες καμπάνιες. Μπορείτε να μας μιλήσετε γι’ αυτές τις διαφορές και για τον τρόπο με τον οποίο επιλέξατε να προσεγγίσετε τα ζητούμενα από την πλευρά της ΔΕΛΤΑ;


Είναι γεγονός ότι η νέα εταιρική καμπάνια της ΔΕΛΤΑ, μέλος του ομίλου MIG, πηγαίνει «κόντρα» στα μέχρι στιγμής κλασικά δεδομένα της επικοινωνίας. Η βασική διαφορά πηγάζει από το γεγονός πως η επικοινωνία στην περίπτωσή μας βασίζεται σε πραγματική ιστορία. Προβάλλει αληθινούς ήρωες σε απόλυτα ρεαλιστικές καταστάσεις και σε πραγματικά μέρη: Είναι ο άνθρωπος της ΔΕΛΤΑ και το παιδί του ακριτικού νησιού, η λαχτάρα τους να συναντηθούν, το αντάμωμά τους και η ξεχωριστή σχέση τους. Αυτή η αλήθεια αποτελεί τη δύναμη της επικοινωνίας μας. Στόχος της ταινίας ήταν να αναδείξει τις αξίες της ΔΕΛΤΑ και κυρίως τη δέσμευσή της προς τους καταναλωτές να βρίσκεται παντού από άκρη σε άκρη αυτού του τόπου. Μια δέσμευση και μια προσπάθεια να υπηρετήσει με κάθε τρόπο τις ανάγκες των καταναλωτών, η οποία δυναμώνει κάθε μέρα, εδώ και πάνω από 60 χρόνια. Αυτή η καθημερινή εξτρά προσπάθεια -το λεγόμενο «έξτρα μίλι» των ανθρώπων της ΔΕΛΤΑ- ήταν και η καρδιά του brief προς τη διαφημιστική. Ο στόχος που δόθηκε από τη ΔΕΛΤΑ προς την JWT Athens ήταν να αποδώσει όλα τα παραπάνω με ρεαλισμό -όπως και συνέβη- χτίζοντας πάνω στην αληθινή ανθρώπινη ιστορία, με απώτερο σκοπό ο κάθε καταναλωτής να νιώσει τη ΔΕΛΤΑ τόσο δική του όσο τη νιώθουμε και εμείς. Να νιώσει τη ΔΕΛΤΑ δική του ΔΕΛΤΑ.

adb: Ποιες ήταν η πηγές έμπνευσης για την καμπάνια; Ποιο ήταν το μήνυμα που θέλατε να περάσετε για τη ΔΕΛΤΑ;

H πηγή έμπνευσης της καμπάνιας της ΔΕΛΤΑ είναι η δέσμευσή της να προσφέρει τα προϊόντα της, βασικά αγαθά υψηλής διατροφικής αξίας και ποιότητας, σε κάθε γωνιά αυτού του τόπου, ώστε να μη λείψουν από κανέναν, όπου και αν βρίσκεται. Αυτό μπορεί να ακούγεται αυτονόητο ή και απλό, αλλά τελικά δεν είναι, όταν πρέπει να φτάσεις στα πιο δύσβατα, στα πιο απομακρυσμένα μέρη της χώρας - από τους Οθωνούς μέχρι το Καστελόριζο, από το Ορμένιο Έβρου μέχρι τους ακριτικούς Αρκιούς. Σε αυτό το σημείο μπαίνει η δέσμευση και το πάθος των ανθρώπων της ΔΕΛΤΑ να ολοκληρώσουν την «αποστολή» αυτή, όσο αντίξοες και αν είναι οι συνθήκες. Πηγή έμπνευσης ήταν και η αληθινή ιστορία του ανθρώπου της ΔΕΛΤΑ, ο οποίος ξεπερνώντας τη στενή έννοια του επαγγελματικού καθήκοντος, στέκεται δίπλα στους κατοίκους των ακριτικών νησιών σαν ένας συνδετικός κρίκος με την υπόλοιπη χώρα. Χειμώνα-καλοκαίρι. Μια προσπάθεια και δέσμευση που υπάρχει σε όλους τους ανθρώπους του μοναδικού μας δικτύου διανομής, που εργάζονται κάθε βράδυ την ώρα που η πόλη κοιμάται, με χιόνι ή βροχή, με κάθε καιρό, ώστε το πρωί κάθε ελληνική οικογένεια να βρίσκει παντού τα προϊόντα ΔΕΛΤΑ, βασικά προϊόντα διατροφής. Μία προσπάθεια που ξεκινάει και από τους ανθρώπους μας που παράγουν και συλλέγουν από άκρη σε άκρη αυτού του τόπου κάθε μέρα φρέσκο γάλα από όλη την Ελλάδα. Αυτή η μοναδική προσπάθεια ουσιαστικά ήταν η έμπνευση για την ταινία αυτή. Αλλά η έμπνευση δεν σταμάτησε μόνο στην ανάδειξη της δέσμευσης. Μεγάλωσε μέσα από τα συναισθήματα χαράς των δύο ηρώων και τη δυνατή τους σχέση, που αποδόθηκε απλά και μόνο μέσα από τα βλέμματά τους και το χαμόγελό τους. Απλά, λιτά, δωρικά και γι’ αυτό πολύ δυνατά. Μετά, η ιστορία πλαισιώθηκε και από την ιδιαίτερη γοητεία του μοναδικού ελληνικού άγονου τοπίου και την αγριάδα του Αιγαίου. Πάνω σε αυτό προστέθηκε και η ξεχωριστή μουσική, βαθύτατα ελληνική, που έδεσε μαζί όλα τα στοιχεία της ταινίας. Έτσι η ιστορία πήρε το δρόμο της προς τον κινηματογραφικό φακό, τις οθόνες, και εν τέλει τις καρδιές όλων μας. Η εκφώνηση της ταινίας «ξετυλίγει» όλα τα μηνύματα. «Πολλές φορές αρκεί η παρουσία σου για να δώσει χαρά. Και όσο οι δικοί σου άνθρωποι χαμογελούν, νιώθεις σίγουρος ότι όλα αυτά τα χρόνια τούς φροντίζεις με τον καλύτερο τρόπο. Όση προσπάθεια και αν χρειάζεται. Όσο μακριά και αν πρέπει να φτάσεις. Από άκρη σ’ άκρη αυτού του τόπου!»

adb: Γιατί επιλέξατε να σταθείτε στους ανθρώπους της ΔΕΛΤΑ και την προσπάθεια που καταβάλλουν, για να φτάσει η εταιρεία σε κάθε γωνιά της Ελλάδας;

Οι άνθρωποι είναι η ψυχή της κάθε εταιρείας. Οι άνθρωποι είναι οι εκφραστές της φιλοσοφίας και των αξιών της. Η ΔΕΛΤΑ μεγάλωσε στη συνείδηση όλων των Ελλήνων, γιατί «υπηρετεί» απρόσκοπτα την ανάγκη για νέα καινοτόμα, ασφαλή και απολαυστικά προϊόντα, με υψηλή διατροφική αξία, τα οποία φτάνουν σε κάθε γωνιά αυτού του τόπου. Πίσω από κάθε προϊόν είναι οι άνθρωποί της, που τα φτιάχνουν με μεράκι και φροντίδα, αλλά και τα μεταφέρουν όσο μακριά και αν πρέπει να φτάσουν, με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, με όποια αντιξοότητα και αν βρεθεί στη διαδρομή τους. Όσο κόπο και αν πρέπει να καταβάλουν. Οι άνθρωποι τελικά προσφέρουν χαρά, και το έργο αυτών των ανθρώπων επιλέξαμε να αναδείξουμε μέσα από αυτή την καμπάνια.

adb: Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν αληθινοί άνθρωποι. Μπορείτε να μας πείτε τις ιστορίες τους και τον τρόπο με τον οποίο επιλέχθηκαν;

Μιλάμε για 100% αληθινούς ανθρώπους και πρέπει να τονιστεί αυτό μία ακόμη φορά. Από τη μία ο μικρός Παναγιωτάκης, είναι το μεγαλύτερο από τα δύο παιδιά του δημοτικού σχολείου των Αρκιών, ενός νησιού με 35 κατοίκους μία ώρα από την Πάτμο, καιρού επιτρέποντος, και από την άλλη ο Κωστής, ο άνθρωπος της ΔΕΛΤΑ, που δουλεύει στην εταιρεία μας πά-νω από 15 χρόνια. Ένα παιδί που βιώνει την άγονη Ελλάδα, τις χαρές και τις δυσκολίες της, και ένας ενήλικας που «δεσμεύεται» να προσφέρει και να εισπράττει τη μοναδική ικανοποίηση που υπάρχει στο τέλος, μέσα από τις απλές αλλά μεγάλες πράξεις.

adb: Ποιες προκλήσεις έκρυβαν τα γυρίσματα της ταινίας στους Αρκιούς;


Όλα ήταν μια πρόκληση γεμάτη γοητεία. Οι Αρκιοί μακριά, μία «κουκίδα τόπος στο Αιγαίο», χωρίς καθημερινή σύνδεση με τα άλλα νησιά. Η θάλασσα άγρια. Οι συνθήκες δύσκολες. Η ομάδα μεγάλη για το μικρό νησάκι των 35 κατοίκων - ακόμη και η φιλοξενία ή η σίτιση των ανθρώπων ήταν μια πρόκληση για τους κατοίκους. Οι πρωταγωνιστές αληθινοί άνθρωποι, όχι επαγγελματίες του χώρου, με ό,τι και αν σημαίνει σε επίπεδο ρίσκου. Τα χρονικά περιθώρια για τα γυρίσματα περιορισμένα από «τα ανοίγματα του καιρού». Δύο μέρες όλες κι όλες, να τα προφτάσουμε όλα χωρίς συμβιβασμούς. Όμως το αποτέλεσμα μας δικαίωσε πέρα ως πέρα, εμάς αλλά και όλους τους συντελεστές της ταινίας, τη διαφημιστική JWT Αthens, την εταιρεία παραγωγής BrighShoe με σκηνοθέτη τον Κώστα Μαρούδη, αλλά και όλη την καλλιτεχνική ομάδα

adb: Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε μέχρι στιγμής για την καμπάνια;

Τα σχόλια που λαμβάνουμε καθημερινά είναι εξαιρετικά, αληθινά και από καρδιάς, σχόλια από συνεργάτες, από συναδέλφους, από ανθρώπους του χώρου αλλά και από τους καταναλωτές. Αξίζει να αναφέρουμε ότι υπάρχουν αναρτήσεις στη σελίδα μας στο facebook ανθρώπων που ανέφεραν ότι συγκινήθηκαν ή ακόμα και δάκρυσαν με την ταινία αυτή. Το ενδιαφέρον και η αλληλεγγύη προς το συνάνθρωπο είναι έννοιες που ειδικά στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε, ευαισθητοποιούν και αγγίζουν, μας γεμίζουν υπερηφάνεια. Μεγάλο ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει για τον κόσμο και η εξαιρετική μουσική του Παναγιώτη Καλατζόπουλου, όπου πρωταγωνιστεί η λύρα, νησιωτική και ελληνική. Ιστορία - εικόνα - μουσική - αλήθεια: ένας ξεχωριστός συνδυασμός που τράβηξε την προσοχή του κόσμου, τους έβαλε μέσα στην καθημερινότητα των πρωταγωνιστών με έναν ξεχωριστό τρόπο, τους έκανε να αισθανθούν ικανοποίηση, υπερηφάνεια, συγκίνηση και αγάπη. Αυτή είναι άλλωστε η δική μας ΔΕΛΤΑ.