ΕΟΠΕ: Καμπάνια για την ευαισθητοποίηση του κοινού και την στήριξη ασθενών με καρκίνο
Η Εταιρία καλεί τους ογκολογικούς ασθενείς εάν νοσήσουν να απευθυνθούν στον ογκολόγο τους για τη σωστή φαρμακευτική αγωγή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Εταιρία καλεί τους ογκολογικούς ασθενείς εάν νοσήσουν να απευθυνθούν στον ογκολόγο τους για τη σωστή φαρμακευτική αγωγή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα χρωματιστά λεωφορεία και βαγόνια Μετρό κυκλοφορούν ήδη στις πόλεις της Πάτρας και της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάδοση της ιδέας της πράσινης μετακίνησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια ευαισθητοποίησης πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Ελληνικής Πρωτοβουλίας - The Hellenic Initiative.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ολιστική digital καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό το καλοκαίρι, οι πλούσιες γεύσεις των παγωτών Scandal προσφέρουν την πιο απολαυστική συντροφιά παρέα με τις αγαπημένες σειρές του FOX Life.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα τηλεοπτική καμπάνια της Anytime, παρουσιάζει τέσσερις πρωταγωνιστές να μοιράζονται στιγμές από την καθημερινή τους μετακίνηση με το αυτοκίνητό τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Γιώργος Λέντζας με την παρέα του βουτάνε στο καλοκαίρι και καλούν τον καθένα να ανακαλύψει αλλά και να μοιραστεί τις δικές του αγαπημένες ερημικές παραλίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε στα Cannes Lions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια του Dove θέλει να αλλάξει τους κανόνες ομορφιάς με τη βοήθεια της Ogilvy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ρόλο πρωταγωνιστή ο Βασίλης Μπισμπίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory