Solid Havas: Νέα καμπάνια για τα Sweet & Balance ΓΙΩΤΗΣ
Με πρωταγωνίστρια την Ισμήνη Παπαβλασοπούλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνίστρια την Ισμήνη Παπαβλασοπούλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε τίτλο «Όταν μεγαλώσω»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοβουλία με σύνθημα «Labels are for bottles, not for people»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τηλεοπτικό σποτ δημιούργησε η Mother London σε συνεργασία με την Anonymous Content
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναμένεται να παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ των Καννών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην καμπάνια υλοποιεί η MediaCom σε συνεργασία με την Interbus
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞετυλίγεται τις επόμενες εβδομάδες μέσα από OOH επικοινωνία, ραδιόφωνο, digital και social.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρική καμπάνια προτρέπει τον καθένα να γίνει ο Asian Master σεφ του σπιτιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ιστορία των Tsakiris Chips ξεκινάει το 1954
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραγωγή επιμελήθηκε η Filmiki Productions σε σκηνοθεσία Χάρη Πατραμάνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιατί, τελικά, για ποιόν είναι τα Melissa; Φυσικά, «Για Όλους»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚορυφαία στιγμή της καμπάνιας αποτελεί η προβολή του βίντεο «Κοζάνη, Mission 2030».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory