Νέο TVC από την ActionAid και την McCann Athens
Σε παραγωγή της Feel Me
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε παραγωγή της Feel Me
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να εκφράσουν και να αγκαλιάσουν τη δημιουργικότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «Φέτος τις γιορτές, τα δώρα τα φέρνει η Elpedison!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH χειμερινή καμπάνια του ΕΟΤ, με την υπογραφή της OGILVY, ανακοινώνει στους ταξιδιώτες ότι η χώρα μας έχει και χειμώνα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ιδέα πίσω από την καμπάνια που κάνει την έκπληξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι μαθαίνουμε τα πάντα από πρώτο χέρι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετατρέπει τις γιορτές σε ένα παραμύθι δώρων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναδεικνύει το app της Stoiximan και φέρνει τον παίκτη μέσα στην καρδιά του παιχνιδιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH καμπάνια της Coffee Island με την υπογραφή της Frank & Fame έχει κερδίσει το κοινό. Ο Kώστας Τσιτσικλής, Creative Director, και η Νόρα Μαλαμίδου, Strategic Planning Director της Frank & Fame, μαζί με τη Γεωργία Τσoύτσικου, Marketing Manager, και τη Δέσποινα Καπογιαννάτου, Communication Supervisor της Coffee Island, μίλησαν στο adbusiness για τη φιλοσοφία της και τον τρόπο που θα εξελιχθεί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρωμένη καμπάνια που αγγίζει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστήριξη της Εθνικής Πλατφόρμας Αθλητικής Ακεραιότητας του Υφυπουργείου Αθλητισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο concept της ταινίας βασίστηκε στα δελφίνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory