To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμια καμπάνια από την Tommy Hilfiger

Παγκόσμια καμπάνια από την Tommy Hilfiger

Το Tommy Hilfiger Group, το οποίο ανήκει εξολοκλήρου στο PVH Corp. (NYSE: PVH), ανακοινώνει την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια για το Φθινόπωρο 2013 υπό τον τίτλο cärpe-díem mañana με τους The Hilfigers – την αγαπημένη all-American οικογένεια, στην καρδιά της marketing στρατηγικής του brand. Η νέα καμπάνια βρίσκει την Chloe να ετοιμάζεται για το Κολέγιο. Και όταν ένας από τους νεότερους Hilfigers ετοιμάζεται να μετακομίσει στο campus για το πρώτο έτος των σπουδών, όλη η ομάδα με τους εκλεκτούς χαρακτήρες των Hilfigers την βοηθάει να εγκατασταθεί. Στο campus συναντάμε νέα πρόσωπα και νέους χαρακτήρες οι οποίοι εντάσσονται στην οικογένεια.

Στην έβδομη σεζόν της, η διαφημιστική εκστρατεία των Hilfigers παραμένει η απόλυτη προσωποποίηση της preppy κληρονομιάς παράλληλα με το ανέμελο πνεύμα του brand Tommy Hilfiger. Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από τον Craig McDean, με styling από τον Karl Templer και creative director τον Trey Laird της Laird + Partners.

"Οι Κολεγιακές παραδόσεις και το preppy, Ivy League look ήταν μερικά στοιχεία από τις πρώτες εμπνεύσεις μου και το σημείο εκκίνησης για το signature στυλ μας», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Ήταν συναρπαστικό να γυρίζεις αυτή την καμπάνια σε μια τοποθεσία που ενσαρκώνει την κληρονομιά του brand μας. Δεν υπάρχει καλύτερο σκηνικό για να τονίσεις την κολεγιακή prep έμπνευση, τις βρετανικές ενδυματολογικές επιρροές και τα πλούσια Anglo υφάσματα των συλλογών Fall 2013 Runway".

Για το Φθινόπωρο 2013, μια επίλεκτη ομάδα από bloggers προσκλήθηκαν στα γυρίσματα όπου και τους δόθηκε πρόσβαση στη συλλογή και στο Fall 2013 shooting. Οι bloggers ήταν ντυμένοι με τα looks με τα οποία φωτογραφήθηκαν για την καμπάνια οι Hilfigers. Ενσωματώνοντας τους bloggers στη εμπειρία της διαφημιστικής καμπάνιας, τους επέτρεψε να αναπτύξουν αποκλειστικό περιεχόμενο για τους ιστοχώρους τους αλλά και για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι bloggers προέβαλαν την καμπάνια στο παγκόσμιο κοινό τους, λίγες ημέρες πριν οι φωτογραφίες δοθούν στα περιοδικά για τα τεύχη του Σεπτεμβρίου.

Προσθέτοντας μια νέα ματιά στη φθινοπωρινή καμπάνια, η Lisa Birnbach, συγγραφέας του The Official Preppy Handbook, δημιούργησε εμπνευσμένες αλλά και εξατομικευμένες head-to-toe περιγραφές για το μοναδικό στυλ του κάθε χαρακτήρα, που συμμετέχουν στην preppy-with-a-twist κληρονομιά του brand. Η πεμπτουσία του καστ των χαρακτήρων της καμπάνιας, περιλαμβάνει τον "Natty Professor," την "A-Student», τη «Βιβλιοφάγο», τη «Βασίλισσα του πάγου», το «Après Dude", τον "Professional Student», την «Social Chair," τον "Εκδρομέα Field», την «Alum Prez", το "Teacher’s Pet" και το "All American". Οι head-to-toe (από την κορυφή έως τα νύχια) φωτογραφίες, που συνοδεύονται από τις παιχνιδιάρικες περιγραφές της Lisa Birnbach, περιλαμβάνονται σε πολυσέλιδα ένθετα σε επιλεγμένα περιοδικά στα τεύχη Σεπτεμβρίου, στην outdoor διαφήμιση και στο tommy.com.

"Η Lisa Birnbach είναι μια γνήσια γνώστρια του prep και ο σωστός άνθρωπος για να χαρακτηρίσει το μοναδικό prep style των Hilfigers”, δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Αγαπάω να δουλεύω με τη Lisa όλα αυτά τα χρόνια και χαιρόμαστε ιδιαίτερα να συμπεριλαμβάνουμε το prep expertise της στην καμπάνια μας».

“Οι “Hilfigers” συνεχίζουν να εκφράζουν τo παγκόσμιο δημιουργικό όραμα για το brand” δήλωσε ο Α. Baker, επικεφαλής του τμήματος Marketing του The Tommy Hilfiger Group. «Αυτή τη σεζόν έχουμε συμπεριλάβει καινούργια στοιχεία που αναδεικνύουν την διαχρονική ικανότητα του brand να ενσωματώνει ένα απρόσμενο twist στην preppy κληρονομιά του. Οι χαρούμενες  απεικονίσεις του οικογενειακού prep στυλ της L. Birnbach, προσθέτουν έμφαση στη νεανική «ασέβεια» που χρόνια τώρα βρίσκεται στην καρδιά του brand Tommy Hilfiger, ενώ οι συνεργασίες με bloggers γιορτάζουν την παγκόσμια αυξανόμενη preppy style εμφάνιση με τέτοιο τρόπο που μόνο ο Tommy Hilfiger έχει καταφέρει. Η καμπάνια των Hilfigers έχει παγκόσμια απήχηση στους καταναλωτές μας τώρα περισσότερο από ποτέ και είμαστε παθιασμένοι να συνεχίσουμε να φέρνουμε fans κοντά στο brand".

Με φωτογραφίες σε ένα preppy, κολεγιακό σκηνικό με επιμέλεια μαλλιών από την Eugene Souleiman και makeup από τον Mark Carrasquillo, η καμπάνια προβάλλει ένα μικρό cast των εκλεκτικών χαρακτήρων από προηγούμενες καμπάνιες: Jacquelyn Jablonski, Bernard Fouquet, Chloe Blackshire, Arthur Kulkov, Julia Hafstrom, Lea Sorensen, Toni Garrn, Thomas Gledhill, Kim D, Sacha M\'Baye, Tidiou M\'Baye, Viggo Jonasson, Jourdan Dunn, Tian Yi και δύο σκύλους Basset Hounds ονόματι Morgan IV και Morgan V. Οι καινούργιες προσθήκες στην οικογένεια για φέτος περιλαμβάνουν τους Sasha Luss, Cora Emmanuel, Katya Riabinkina, Benjamin Eidem, RJ King και Marlon Teixeira.

“Η καρδιά της καμπάνιας The Hilfigers είναι η αφήγηση μιας ιστορίας και αυτή τη σεζόν προσπαθήσαμε να την προχωρήσουμε στο επόμενο στάδιο”, δήλωσε ο Trey Laird, διευθύνων σύμβουλος και υπεύθυνος του δημιουργικού τμήματος της εταιρείας  Laird + Partners.“Με την Chloe να φεύγει για το κολλέγιο, όλη η «συμμορία» πήγε μαζί της. Το σκηνικό του πανεπιστημίου πρόσφερε το ιδανικό φόντο όχι μόνο για την άρτια φθινοπωρινή κολεγιακή ατμόσφαιρα αλλά και για τους καινούργιους χαρακτήρες έτσι ώστε όλα μαζί να ζωντανέψουν μπροστά μας”.

Η Cärpe-díem mañana καμπάνια θα λανσαριστεί παγκόσμια το Φθινόπωρο του 2013 ώς ένα multi-media πρόγραμμα με διαδικτυακή, έντυπη, outdoor και social media παρουσία. Η καμπάνια θα ξεκινήσει από τα τεύχη του Σεπτεμβρίου 2013 που ξεκινούν 23 Ιουλίου με έντυπες διαφημίσεις παγκοσμίως σε σημαντικές περιοδικές εκδόσεις όπως τα Vanity Fair, Vogue, InStyle, ELLE, Glamour, GQ, Men’s Health και Esquire; Πολυσέλιδα ένθετα θα προβληθούν σε επιλεγμένα έντυπα. Στην Νέα Υόρκη και σε σημαντικές Ευρωπαϊκές πόλεις όπως το Λονδίνο, το Παρίσι και το Μιλάνο καθώς και σε συγκεκριμένες περιοχές στο Χόνγκ Κόνγκ θα υπάρχουν outdoor διαφημίσεις. Το portal Tommy.com, τα προφίλ του brand σε Facebook, Twitter, Instagram και YouTube θα φιλοξενούν φωτογραφίες της καμπάνιας και video.