To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμια καμπάνια της Grey για τη Volvo

Παγκόσμια καμπάνια της Grey για τη Volvo

Η Grey London προχώρησε στη δημιουργία της πρώτης παγκόσμιας καμπάνιας για τη Volvo, από την ημέρα που ανέλαβε τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού της σουηδικής μάρκας αυτοκινήτων τον περσινό Δεκέμβριο.

Η νέα τηλεοπτική ενέργεια που αφορά στο μοντέλο XC60, αποτελεί προσπάθεια της εταιρείας, η οποία ανήκει στην κινέζικη Zhejiang Geely, να κάνει το προϊόν της περισσότερο γνωστό στο premium κοινό. Το φιλμ διάρκειας ενός λεπτού, που φέρει τον τίτλο «The Swell», χαρακτηρίζεται σαν «quietly epic» κι εστιάζει σε μια γυναίκα surfer, η οποία καθοδηγεί τη σανίδα της μέσα στο σκοτάδι και σε ταραγμένα νερά, τη στιγμή που ένα Volvo XC60 παραμένει… ατάραχο στην παραλία, η οποία βρίσκεται στο background.

«Υπάρχει πολλή δουλειά μπροστά μας για τη Volvo, η οποία θέλει να ξεχωρίσει σε έναν συμβατικό τομέα. Αυτή είναι η πρώτη μας δουλειά, που θεωρούμε πως προκαλεί αισθήματα» τόνισε η global creative director της Grey London, Hollie Newton, η οποία εντάχθηκε στη διαφημιστική πέρσι, προερχόμενη από τη Wieden + Kennedy.