To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμια καμπάνια από τη Moët & Chandon

Παγκόσμια καμπάνια από τη Moët & Chandon
Η Moët & Chandon λανσάρει την πρώτη της παγκόσμια καμπάνια έπειτα από τρία χρόνια. Η καμπάνια, που φέρει τίτλο “Must Be”, στέκεται στην ιδέα πως "δεν θυμόμαστε ημέρες, θυμόμαστε μόνο στιγμές".

Η αναγνωρίσιμη μάρκα σαμπάνιας λάνσαρε επίσημα την καμπάνια πριν μερικές ημέρες για τον εορτασμό της Moët Grand Day σε 80 χώρες και της Rosé Day LA στις Ηνωμένες Πολιτείες.

"Το φιλμ παρουσιάζει αφθονία συναισθημάτων, τα οποία καθορίζουν ορισμένες από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής, εστιάζει σε μια μεγάλη σειρά κρασιών Moët & Chandon και τονίζει πως υπάρχει συγκεκριμένο στιλ στην κατανάλωση σαμπάνιας σε σημαντικές στιγμές" σημείωσε ο VP της Moët & Chandon U.S., Renaud Butel.

Πριν από τρία χρόνια, η μάρκα κυκλοφόρησε το βίντεο “The Now”, που δημιουργήθηκε από τον βραβευμένο Γάλλο σκηνοθέτη Manu Cossu, ενώ λάνσαρε και μια limited edition σαμπάνια προς τιμήν του τενίστα Roger Federer.