To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στο 4% το Ad-Fraud

Στο 4% το Ad-Fraud

Σε μικρότερο ποσοστό σε σχέση με αυτό που έχει καταγραφεί σε Online Καμπάνιες άλλων ευρωπαϊκών χωρών, "κλείδωσε" η μέτρηση Αd-Fraud που υλοποίησε η Phaistos Networks για λογαριασμό της Mindshare.

Συγκεκριμένα, σε καμπάνια διαφημιζόμενου που υλοποιήθηκε μέσω ADMANσε περισσότερους από 35 ελληνικούς δικτυακούς τόπους (premium buying) αλλά και σε programmatic Δίκτυα, το καταγεγραμμένο ποσοστό Αd-Fraud κυμάνθηκε στο 4,29%.

Αντίστοιχες μετρήσεις σε display καμπάνιες άλλων χωρών κατά το προηγούμενο έτος, κατέδειξαν ποσοστά Ad-Fraud περίπου στο 12% για τη Βρετανία, 8% για τη Γερμανία και 10% για τη Γαλλία.

Στο πλαίσιο της καταγραφής Ad-Fraud στην εν λόγω καμπάνια, έγινε ταυτόχρονη παρακολούθηση περεταίρω δεικτών όπου και εκεί τα καταγεγραμμένα ποσοστά διαμορφώθηκαν σε ικανοποιητικά, για την αγορά, επίπεδα - ενδεικτικά: Chance to View Ratio (97.26%), Worthless Ratio (3.8%), Suspicious Ratio (3.58%).