To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Συνεργασία McArthurGlen με Universal Music

Συνεργασία McArthurGlen με Universal Music
Ο Όμιλος McArthurGlen ανακοίνωσε την έναρξη μίας σημαντικής συνεργασίας με τη Universal Music, που αποτελεί μέρος της νέας διεθνούς διαφημιστικής καμπάνιας του, αξίας πολλών εκατομμυρίων ευρώ.

Η ανακοίνωση της συνεργασίας αυτής συμπίπτει και με την 21η επέτειο των εγκαινίων του πρώτου McArthurGlen designer outlet στην Ευρώπη. Η συνεργασία παρουσιάστηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 21 Μαρτίου και η ανοιξιάτικη καμπάνια θα πλαισιώνεται με το soundtrack της ανερχόμενης νεοϋορκέζας Norma Jean Martine, που έχει αποδώσει μοναδικά το τραγούδι «Freedom» του George Michael.

Η καμπάνια θα μεταδοθεί στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στον κινηματογράφο και στα ψηφιακά μέσα και θα προβληθεί μέσα στο 2016 σε 9 χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ιταλίας, της Γαλλίας, του Καναδά και της Γερμανίας.

Η Shaeren McKenzie, Marketing Director του ΜcArthurnGlen Designer Outlet Group, δήλωσε σχετικά: «Στόχος μας τα τελευταία 21 χρόνια, από τότε που εισάγαμε τα outlets στην Ευρώπη, είναι να δημιουργούμε το ιδανικό περιβάλλον για τους καταναλωτές μας. Για την ανοιξιάτικη καμπάνια μας, συνεργαστήκαμε με τη Universal Music και την Norma Jean Martine για την επανεκτέλεση του “Freedom” του George Michael. Πρόκειται για ένα αγαπημένο κομμάτι σε όλους, ηχογραφημένο από μία υπέροχη καλλιτέχνη ενώ το concept του «Freedom» ταίριαξε με εμάς, μιας και 21 χρόνια πριν, ο Πρόεδρος των McArthurGlen είχε το όραμα να φέρει το outlet shopping στην Ευρώπη, δημιουργώντας περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές».