To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Tο Μεγαλύτερο Χαμόγελο της Ελλάδας από την HP

Tο Μεγαλύτερο Χαμόγελο της Ελλάδας από την HP

Mε τη συμμετοχή του κοινού, σε συνεργασία με τον designer Charis Tsevis και αξιοποιώντας διάφορα κανάλια κι εργαλεία επικοινωνίας, από social media μέχρι outdoor, η HP με «Το Μεγαλύτερο Χαμόγελο της Ελλάδας» δημιούργησε μια πρωτότυπη καμπάνια και παράλληλα υποστήριξε το Χαμόγελο του Παιδιού.

H Communication EFFECT ανέλαβε το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την online προβολή της καλοκαιρινής καμπάνιας της σειράς οικιακής εκτύπωσης Deskjet Ink Advantage της HP.  

Στο πλαίσιο της μεταξύ τους συνεργασίας στον τομέα των digital υπηρεσιών, η EFFECT επιμελήθηκε το concept για μια crowdsourcing καμπάνια με τίτλο «Το Μεγαλύτερο Χαμόγελο της Ελλάδας».

Η καμπάνια ξεκίνησε στο Facebook: οι χρήστες έστειλαν μέσω ειδικού facebook app τις φωτογραφίες τους για να δημιουργηθεί «Το Μεγαλύτερο Χαμόγελο της Ελλάδας» και, με αυτόν τον τρόπο, συμμετείχαν σε κλήρωση με δώρο τις καλοκαιρινές διακοπές των ονείρων τους για 2 άτομα.

Με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού στο facebook, o designer Charis Tsevis δημιούργησε χρησιμοποιώντας τις εκατοντάδες φωτογραφίες του κοινού που συγκεντρώθηκαν, ένα ψηφιακό μωσαϊκό για να απεικονίσει «Το Μεγαλύτερο Χαμόγελο της Ελλάδας».

Το μωσαϊκό αποκαλύφθηκε σε ένα καλοκαιρινό event και στη συνέχεια αποτέλεσε το κεντρικό μήνυμα για την outdoor καμπάνια της σειράς οικιακής εκτύπωσης Deskjet Ink Advantage της HP.
 
Παράλληλα, η HP με «Το Μεγαλύτερο Χαμόγελο της Ελλάδας» ανακοίνωσε την υποστήριξή της στο «Χαμόγελο του Παιδιού», δωρίζοντας ένα ευρώ για κάθε αγορά εκτυπωτή, η συσκευασία του οποίου φέρει το ειδικό σήμα της καμπάνιας.

Η καμπάνια προβλήθηκε από την Communication Effect με διάφορα εργαλεία και μέσα από διάφορα κανάλια: μέσω social media, Facebook ads, Google Display Network, newsletter campaigns, online video campaign και μέσα από ενέργειες digital PR. Συνολικά, η καμπάνια έλαβε μεγάλη δημοσιότητα με τη δημιουργία σχετικών ιστοριών στον Τύπο, σε δεκάδες online Μέσα, αναφορές σε ραδιόφωνα και εμφανίσεις στην τηλεόραση.