To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κάμψη εμπιστοσύνης σε διαφήμιση και marketing

Κάμψη εμπιστοσύνης σε διαφήμιση και marketing
Κάμψη εμπιστοσύνης σε διαφήμιση και marketing

Κάμψη επιχειρηματικής εμπιστοσύνης στην ευρωπαϊκή βιομηχανία διαφήμισης και marketing σημειώθηκε στο τρίτο τρίμηνο του 2015, σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε η European Association of Communications Agencies (EACA). Η κάμψη προκύπτει σαν αποτέλεσμα των αλλαγών στην παγκόσμια οικονομία, όπως η επιβράδυνση στην αγορά της Κίνας και η επίδραση του μεταναστευτικού στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ο European Advertising Business Climate Index βασίζεται σε μηνιαία στοιχεία που συλλέγονται από διαφημιστικές και ερευνητικές εταιρείες για λογαριασμό του DG ECOFIN. Για το τελευταίο τρίμηνο, ο συγκεκριμένος δείκτης έπεσε στο +5 από το +16 που βρισκόταν το προηγούμενο τρίμηνο σαν μέσος όρος των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ο χαμηλότερος δείκτης εμπιστοσύνης στη διαφήμιση και το marketing παρατηρήθηκε στην Ελλάδα (-25) κι ακολούθησαν Ην. Βασίλειο και Γαλλία. Αντίθετα, ο υψηλότερος παρατηρήθηκε στη Γερμανία (+31) κι ακολούθησαν Λιθουανία και Ρουμανία. Στο μεταξύ, η ζήτηση για διαφημιστικές υπηρεσίες συρρικνώθηκε από το +14 στο +5 μέσα στο διάστημα Ιουλίου-Οκτωβρίου, ωστόσο η διαφημιστική βιομηχανία βίωσε θετική τάση στην εξέλιξη της απασχόλησης, καθώς από το +5 βρέθηκε στο +13.

Παράλληλα, οι διαφημιστικές εταιρείες από όλες τις ευρωπαϊκές περιφέρειες εμφανίζονται απαισιόδοξες αναφορικά με τη ζήτηση των υπηρεσιών τους, ενώ αυτές από τη Μεσόγειο παρουσιάζουν και τον χαμηλότερο δείκτη αναφορικά με τις προσδοκίες τους για το τέταρτο τρίμηνο (+5) σε σύγκριση με το τρίτο (+23).