To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κομισιόν: Πρόταση για αλλαγή ποσόστωσης στις διαφημίσεις

Κομισιόν: Πρόταση για αλλαγή ποσόστωσης στις διαφημίσεις
Με σκοπό να διαφυλάξει τα παιδιά από την προβολή ακατάλληλου ή βλαβερού περιεχομένου στην τηλεόραση ή τις διαδικτυακές πλατφόρμες, η Κομισιόν επεξεργάζεται μια σειρά προτάσεων, που περιλαμβάνουν αλλαγές στην ποσόστωση διαφημιστικής μετάδοσης, που φθάνει στο 20% σε ημερήσια βάση. 

Το σκεπτικό αναφέρει πως τα παιδιά θα πρέπει να προστατεύονται, είτε παρακολουθούν τηλεόραση είτε ένα video στο διαδίκτυο ή μια ταινία που έχει «κατέβει» από το Internet, και για το λόγο αυτό θα πρέπει να θεσπιστούν κανόνες στη διαφήμιση που θα αφορούν την τοποθέτηση προϊόντων και στις χορηγίες. 

Ορισμένες κατηγορίες διαφήμισης θα απαγορεύονται στο εξής σε ζώνες παιδικών προγραμμάτων, ενώ θα επιτρέπονται μόνο σε ειδικές περιπτώσεις και σε διαφορετικές τηλεοπτικές ζώνες. Στο πλαίσιο αυτό, η Κομισιόν πρότεινε να απαγορευθούν στην παιδική ζώνη οι διαφημίσεις τσιγάρων, καπνού και αλκοόλ. 

Για τις τηλεοπτικές μεταδόσεις διαφημίσεων, η Κομισιόν αποφάσισε να εφαρμόσει νέα ποσόστωση της τάξης του 20%, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους τηλεοπτικούς παραγωγούς να διαμορφώσουν τις διαφημιστικές τους ζώνες, έχοντας συμμορφωθεί με τους νέους κανόνες. 

Όσον αφορά τις πλατφόρμες on demand, τα μέλη της Κομισιόν επιθυμούν να αυξηθεί η ποσόστωση στο 30% από το 20% που είχε αρχικά προταθεί σε μια προσπάθεια προώθησης και των προγραμμάτων που έχουν γυριστεί στη γλώσσα κάθε χώρας. Οι συγκεκριμένες προτάσεις αναμένεται να συζητηθούν στο Στρασβούργο στις 15 Μαΐου.