To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κρέτσος: Μέσω πλατφόρμας η τιμολόγηση στα κανάλια

Κρέτσος: Μέσω πλατφόρμας η τιμολόγηση στα κανάλια
Στο αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση για την επικαιροποίηση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας της διαφημιστικής αγοράς, καθώς, όπως αναφέρει ο Λευτέρης Κρέτσος σε συνέντευξή του στο περιοδικό adbusiness, το νομοσχέδιο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. 

Ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας σημειώνει, μεταξύ άλλων, πως ο τηλεοπτικός διαφημιστικός χρόνος θα διατίθεται μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, με υπεύθυνο για τη διαδικασία το ΕΣΡ, ενώ αναφέρεται και στις προθέσεις της κυβέρνησης για το μητρώο online μέσων, τις μετρήσεις στο χώρο των media, αλλά και την κατανομή της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης. 

«Το νομοσχέδιο καθορίζει το πλαίσιο μέσα από το οποίο θα γίνεται η διάθεση διαφημιστικού τηλεοπτικού χρόνου. Αυτή θα γίνεται μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Όλα τα νομίμως λειτουργούντα ιδιωτικά κανάλια, αλλά και η ΕΡΤ, θα τη χρησιμοποιούν για να πωλούν τον διαφημιστικό τους χρόνο. Το κάθε κανάλι θα είναι ελεύθερο, με βάση τη δική του εμπορική πολιτική, να αποφασίσει το πότε, πώς και σε ποια τιμή θα δημοπρατήσει τον τηλεοπτικό διαφημιστικό του χρόνο. Έτσι θα αποτρέπεται η χειραγώγηση της αγοράς από όσους απαιτούν υπέρογκες επιβραβεύσεις και προνομιακούς για τους εαυτούς τους όρους αποπληρωμής. Το σύστημα θα παρέχει αυτόματη ηλεκτρονική τιμολόγηση και θα είναι συνδεδεμένο απευθείας με τη Γ.Γ. Δημοσίων Εσόδων, ώστε να ελαχιστοποιείται το ρίσκο επισφάλειας των συναλλαγών και να εξασφαλίζονται τα φορολογικά έσοδα για το Δημόσιο από την τηλεοπτική διαφήμιση», αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Κρέτσος.