To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κυνηγοί του χαμένου πελάτη

Κυνηγοί του χαμένου πελάτη
Κυνηγοί του χαμένου πελάτη

Raiders of the lost client - Κυνηγοί του χαμένου πελάτη

Θυμόσαστε την πρώτη μεγάλη επιτυχία του Indiana Jones \"Raiders of the lost Ark- Κυνηγοί της Χαμένης Κιβωτού\"…; Μη χάσετε την παγκόσμια επανέκδοση \"Κυνηγοί του χαμένου… Πελάτη\". Και χωρίς Indiana Jones. Το σενάριο το έγραψε η κρίση... πρωταγωνιστεί η ελληνική διαφήμιση... στο υπαίθριο σινεμά που λέγεται Ελλάς.

Η ελληνική διαφήμιση που μαζί με την οικοδομή βρίσκεται στο απόλυτο ναδίρ. Με δείκτες που παρουσιάζουν συρρίκνωση της τάξης του 60% και καλπάζουν προς τα πάνω και ούτε ένας νέος Indiana Jones θα μπορούσε να την σώσει. Διαφημιστικές Εταιρίες κλείνουν, ορισμένες \"σκανδαλωδώς\", οι μεγάλοι απολύουν και οι ξένοι ιδιοκτήτες μεγαλομέτοχοι δεν δέχονται ούτε μια ζημιογόνο χρήση από τις ελληνικές κότες που τους έκαναν τα χρυσά αυγά για τουλάχιστον 15 χρόνια. Και ο πελάτης... κόβει την διαφήμιση πριν απ’ οτιδήποτε άλλο, γιατί είναι το πρώτο που μπορεί ή νομίζει ότι μπορεί να κόψει.

Αποτέλεσμα: οι μικροί κλείνουν από μόνοι τους, κάποιοι μεγάλοι λογω Alter, και κάποιοι άλλοι προσπαθούν να σκεφτούν σαν μικροί, να προσαρμοστούν και να λειτουργήσουν με ευελιξία μικρού μεγέθους...

Και από κοντά ΜΜΕ κλείνουν, το τοπίο της τηλεόρασης θολό και αν υπολογίσετε ότι τα δύο \"σοβαρά\" κανάλια ζητούν την αμοιβή τους  προκαταβολικά και με τις γνωστές ελληνικές προσαυξήσεις δεν πρέπει να εκπλήσσει ότι ο πελάτης έχει πάει σπίτι του.

Και όταν εμφανίζεται κανένας καινούριος πρέπει δικαίως να περάσει από ξεψάχνισμα τρίτου βαθμού για να είμαστε σίγουροι  ότι κάποτε θα πληρώσει. Τι απέμεινε τελικά; Οι \"κινητές\" και... οι \"κινητές\"... άντε και κανένα αυτοκινητάκι...

Και πως να μάθουν οι μεγάλοι της διαφήμισης τον ανταρτοπόλεμο των 15 δευτερολέπτων… όταν υπάρχουν και αυτά; Που θα χωρέσει το απαραίτητο καλαμπουράκι γιατί... τι διαφήμιση θα ήταν χωρίς αστείο; Τουλάχιστον να έχουμε κάτι να χαμογελάμε!

Ευτυχώς υπάρχει και το ίντερνετ που κάποτε το κοίταζαν αφ’ υψηλού. Τώρα καλά είναι και τα \"ψιχία\" του…

Το haircut με την ψιλή έπεσε στα εναπομείναντα budget και με τι καρδιά να κάνεις πρόγραμμα όταν τα νουμεράκια σου θυμίζουν τοπίο του 1960; Οι παλιές αγελάδες τέλειωσαν η διαφήμιση άλλαξε πρόσωπο και φόρεσε την \"μάσκα του τρόμου\" που λέει κι ο Πάριος.

Και ο manager, ο  πρόεδρος, ο διευθύνων σύμβουλος; Περνούν ραγδαία από το plan b στα υπόλοιπα γράμματα και φτάνοντας στο Ω εύχονται να είχαμε Αραβικό αλφάβητο…

Και όσοι αποφάσισαν να πέσουν ηρωϊκώς, έκαναν το σπίτι τους γραφείο, τους συνεργάτες τους οικογένεια, φόρεσαν το καπέλο του Indiana Jones, κοπιάρουν τ’ ακροβατικά του και γίνονται… \"Raiders of the lost...client\".

Καλή χρονιά και... καλό κουράγιο.
Ότι ξέραμε δεν θα το ξαναδούμε πια.

Γιάννης Πετρίτσης
petrich@otenet.gr