To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Land Rover: Στη Spark44 διαφημιστικό και digital

Land Rover: Στη Spark44 διαφημιστικό και digital
Land Rover: Στη Spark44 διαφημιστικό και digital

Ουσιαστικά, η Jaguar Land Rover, με την κίνησή της αυτή, μεταφέρει in-house τους εν λόγω λογαριασμούς, καθώς κατέχει μερίδιο 50% στη συγκεκριμένη διαφημιστική εταιρεία.

Η μεγάλη χαμένη από την εξέλιξη αυτή στις αγορές των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου κα της Ασίας είναι η Young & Rubicam, η οποία έχει παράγει βραβευμένες δουλειές για τη Land Rover στο παρελθόν. Μάλιστα, στην αγορά της Κίνας, η κίνηση της αυτοκινητοβιομηχανίας επηρεάζει άμεσα την εταιρεία του ομίλου Y&R, Wunderman.

Από την προηγούμενη εβδομάδα, η Jaguar Land Rover είχε ξεκινήσει να δείχνει τις προθέσεις της, μετακινώντας τα social media από τη We Are Social στη Spark44, σε μια \"απόφαση στρατηγικής σημασίας\". Η Spark διατηρεί γραφεία σε Λος Άντζελες, Λονδίνο, Μπέρμιγχαμ, Φρανκφούρτη, Σανγκάη και Σίδνεϊ και ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2011.

Αμφότερες οι εμπλεκόμενες πλευρές (Jagouar Landr Rover και Spark 44) απέφυγαν να σχολιάσουν οτιδήποτε για την παραπάνω εξέλιξη, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η τελευταία δουλειά της Y&R Global για τη μάρκα αυτοκινήτων θα κυκλοφορήσει τον Απρίλιο σε τηλεόραση, outdoor, print και digital, για το λανσάρισμα του μοντέλου Land Rover Discovery Sport.