To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

LG: Το πρώτο διαφημιστικό για το Super Bowl

LG: Το πρώτο διαφημιστικό για το Super Bowl
LG: Το πρώτο διαφημιστικό για το Super Bowl

Λίγο πριν την έναρξη του μεγαλύτερου αγώνα, η LG Electronics (LG) προβάλλει το πρώτο διαφημιστικό της εταιρείας για το Super Bowl, με πρωταγωνιστές τον διάσημο ηθοποιό Liam Neeson και τη νέα τηλεόραση LG SIGNATURE OLED. Το νέο διαφημιστικό, δημιούργημα της συνεργασίας πατέρα και γιού, με τον Ridley Scott στην παραγωγή και τον Jake Scott στη σκηνοθεσία, παρουσιάζει την δέσμευση της LG να φέρει το μέλλον της τηλεόρασης σήμερα κιόλας στους καταναλωτές.

 

 

 

Το τηλεοπτικό spot επικεντρώνεται στο πως η LG φέρνει την καινοτομία της μελλοντικής οικιακής ψυχαγωγίας στους καταναλωτές σήμερα, με την επαναστατική τεχνολογία LG OLED. Παρουσιάζει τη νέα τηλεόραση-ναυαρχίδα της LG, που προσφέρει ανώτερη ποιότητα εικόνας χάρη στην τεχνολογία OLED, με τέλειο μαύρο, απαράμιλλες αντιθέσεις και ακόμα περισσότερη ζωντάνια στα χρώματα, πάνω σε ένα κομψό, εκπληκτικά λεπτό γυάλινο πάνελ. Ο μοναδικός σχεδιασμός με την αισθητική ‘Picture-on-Glass’ πραγματοποιείται μόνο με την τεχνολογία OLED.

«Πρόκειται για μία δυναμική ταινία μικρού μήκους», δήλωσε ο αναγνωρισμένος σκηνοθέτης και παραγωγός του διαφημιστικού, Sir Ridley Scott και πρόσθεσε: «Αφορά στον αγώνα του να βρίσκεται κάποιος στην εμπροσθοφυλακή της καινοτομίας και να μπορεί να δημιουργεί την τεχνολογία του αύριο».

Ο χαρακτήρας του Neeson είναι ο «άνθρωπος του μέλλοντος» και του έχει ανατεθεί να απελευθερώσει το μέλλον της τεχνολογίας στον κόσμο, ώστε όλοι να την απολαμβάνουν σήμερα, ακρίβως δηλαδή αυτό που συνεχίζει να κάνει η LG μέσω της πρωτοποριακής καινοτομίας της στην κατηγορία των τηλεοράσεων OLED.

«Ο χαρακτήρας μου είναι ένας αινιγματικός άντρας του μέλλοντος που ταξίδεψε πίσω στο χρόνο, στη σημερινή εποχή, με μία πολύ σημαντική αποστολή», ανέφερε ο Neeson. «Αντιπροσωπεύει αυτή την εσωτερική κλίση, την περιέργεια που έχουμε να μάθουμε το μέλλον».

«Στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένας κόσμος που δεν είχατε δει ποτέ ξανά, ένας μοναδικός και εξειδικευμένος κόσμος για την τηλεόραση OLED», είπε ο Jake Scott, που σκηνοθέτησε το διαφημιστικό της LG.

 

Το νέο σποτ της LG αξιοποιεί την τεχνογνωσία και τη δημιουργικότητα δύο από εκ των μεγαλύτερων ονομάτων του Hollywood, του Ridley και του Jake Scott, που δεν είναι γνωστοί μόνο για τις βραβευμένες ταινίες τους, αλλά και για να δημοφιλή διαφημιστικά σποτ τους, Ο καθένας έχει ήδη αφήσει το αποτύπωμά του στον μεγάλο αγώνα με προηγούμενες επιτυχίες, όπως το εικονικό διαφημιστικό σποτ ‘1984’ του Ridley για τα Macintosh και η κορυφαία διαφήμιση ‘Lost Dog’ του Jake για την Budweiser.