To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Λιγότερες διαφημίσεις τροφίμων στα παιδιά

Λιγότερες διαφημίσεις τροφίμων στα παιδιά
Λιγότερες διαφημίσεις τροφίμων στα παιδιά

Συγκεκριμένα, η Kids TV Report της Eurodata TV Worldwide υποστηρίζει πως οι μέσοι ημερήσιοι χρόνοι τηλεθέασης για τα παιδιά σε Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο, ανήλθαν σε 2 ώρες και 11 λεπτά το 2013, αυξημένοι κατά 2 λεπτά σε σύγκριση με όσα ίσχυαν πέντε χρόνια πριν.

Η ίδια μελέτη πάντως αναφέρει πως οι περισσότερες χώρες βίωσαν κάμψη στους χρόνους τηλεθέασης σε σχέση με το 2012, χάρη στην ανάπτυξη άλλων συσκευών (computers, smartphones, tablets) που προσφέρουν τηλεοπτικό περιεχόμενο.

Την ίδια στιγμή, μια ξεχωριστή μελέτη από τη World Federation of Advertisers (WFA) βρήκε πως τα παιδιά στην Ευρώπη εκτίθενται σε λιγότερες διαφημίσεις τροφίμων συγκριτικά με το 2005.

Σύμφωνα με ανεξάρτητα στοιχεία της Accenture Media Management, τα παιδιά βλέπουν πλέον 31% λιγότερες διαφημίσεις τέτοιου τύπου και 47% λιγότερες διαφημίσεις προϊόντων που δεν πληρούν συγκεκριμένα διατροφικά κριτήρια, τα οποία καθόρισε η Ευρωπαϊκή Ένωση το 2007.

«Η μείωση αυτή είναι σημαντική, με δεδομένο πως τα παιδιά ξοδεύουν στην τηλεόραση περισσότερο χρόνο από κάθε άλλο μέσο», σημείωσε ο managing director της WFA, Stephan Loerke.