To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Magna Global: Βλέπει αύξηση διαφημιστικής δαπάνης

Magna Global: Βλέπει αύξηση διαφημιστικής δαπάνης
Magna Global: Βλέπει αύξηση διαφημιστικής δαπάνης

Αισιόδοξες είναι οι προβλέψεις της Magna Global, unit του ομίλου της IPG Mediabrands,  για τη διαφημιστική αγορά  το 2014, ενώ θετική ήταν η πορεία και το 2013.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την έρευνα σε ότι αφορά το 2013 σε παγκόσμιο επίπεδο, τα διαφημιστικά έσοδα των Μέσων αυξήθηκαν κατά 3,2%, φτάνοντας στα $489.6 δισεκατομμύρια. Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία μέσων για φέτος ήταν  τα Digital media, καθώς σημείωσαν αύξηση 16% και έφτασαν στα $ 118δις, με ένα μερίδιο αγοράς 24% σε παγκόσμιο επίπεδο.  

Ειδικότερα τα social media απορρόφησαν περισσότερο από $9 δις το 2013, επιτυγχάνοντας μία αύξηση της τάξεως του 58%.  Τα social media συνέβαλαν καταλυτικά (μαζί με τo Search) στο άλμα που σημείωσαν τα έσοδα της mobile διαφήμισης, τα οποία σχεδόν διπλασιάστηκαν σε μέγεθος (+85%) για να φθάσουν τα $ 16δις (14% της παγκόσμιας διαφήμισης στο διαδίκτυο).

Το 2013, μια άλλη σημαντική εξέλιξη για τα ψηφιακά μέσα ήταν η απογείωση του Programmatic Trading, το οποίο ανήλθε στα 12 δισ. δολάρια σε παγκόσμιο επίπεδο, συμπεριλαμβανομένης της υπηρεσίας Real Time Bidding, καθώς και άλλων αυτοματοποιημένων platforms για αγορά video και display.  

Αισιόδοξες είναι οι προβλέψεις και για το 2014. Όπως αναφέρεται στην έρευνα, καθώς η παγκόσμια οικονομία θα βελτιώνεται σταδιακά το 2014, το ίδιο θα συμβαίνει και στην διαφημιστική δαπάνη. Αναμένεται λοιπόν τα παγκόσμια διαφημιστικά έσοδα να αυξηθούν κατά 6.5% και να φθάσουν τα $521.6 δις. Αυτό θα είναι το μεγαλύτερο ποσοστό ανάπτυξης από το 2010 (+8.4%, μετά από την ύφεση του 2009).

Παράλληλα, τα σημαντικά αθλητικά γεγονότα του 2014 (Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες, Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου), καθώς και οι Αμερικάνικες εκλογές για το Κογκρέσο, θα συμβάλλουν στην παγκόσμια ανάπτυξη της τηλεόρασης (7.5%). Το 2013 το ποσοστό αύξησης της τηλεόρασης, σε παγκόσμιο επίπεδο, ήταν μόλις 1,8% .

Τέλος, η Δυτική Ευρώπη προβλέπεται ότι θα επιστρέψει τελικά στην ανάπτυξη (+2,1%) μετά από χρόνια στασιμότητας, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τις ΗΠΑ προβλέπεται στο 5,5% για το 2014.  
                 
H Magna Global

Η MAGNA GLOBAL είναι ένα στρατηγικό media unit του ομίλου της IPG Mediabrands σε παγκόσμιο επίπεδο και  αποτελείται από δύο βασικά τμήματα : τη MAGNA GLOBAL Investment, και τη MAGNA GLOBAL Intelligence. Η MAGNA GLOBAL Intelligence, έχει θέσει τα πρότυπα του κλάδου για περισσότερο από 50 χρόνια, πραγματοποιώντας προβλέψεις για τα media metrics.

Η MAGNA GLOBAL Intelligence παράγει περισσότερα από 40 ετήσια reports σχετικά με τις καταναλωτικές τάσεις, την διαφημιστική επένδυση, την κατανομή της στα μέσα καθώς και την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης. Τα reports  καταγράφουν τα έσοδα των media suppliers σε 73 αγορές, συμπεριλαμβάνουν όλες τις  μεγάλες χώρες και  έτσι αντιπροσωπεύουν το 95% της παγκόσμιας οικονομίας.

Η  μεθοδολογία που ακολουθεί η MAGNA GLOBAL είναι πρωτοποριακή παρέχοντας απαράμιλλο κύρος και ακρίβεια.