To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Magna: Προβλέπει επιβράδυνση στη διαφημιστική επένδυση

Magna: Προβλέπει επιβράδυνση στη διαφημιστική επένδυση
Magna: Προβλέπει επιβράδυνση στη διαφημιστική επένδυση

Αύξηση 3,9% θα παρουσιάσουν τα παγκόσμια διαφημιστικά έσοδα τη φετινή χρονιά, ανερχόμενα σε 519 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση που δημοσίευσε η Magna Global για τη διαφημιστική αγορά. Η συγκεκριμένη έκθεση καλύπτει 73 αγορές και τους τομείς TV, online, mobile, newspaper, magazines, radio, cinema και out-of-home media.

Η νέα πρόβλεψη είναι χαμηλότερη από την προηγούμενη (+4,8% τον Δεκέμβριο του 2014), ενώ παρουσιάζει επιβράδυνση και σε σύγκριση με την περσινή χρονιά (+4,9%). Ο βασικός λόγος για τη χαμηλότερη πρόβλεψη αφορά στην πορεία των τριών μεγάλων αγορών: το -11% της Ρωσίας, το +4,4% από το προηγούμενο +5,9% της Βραζιλίας και το +1,6% από το +2,7% των ΗΠΑ. Οι αναπτυσσόμενες αγορές συνεχίζουν να καθοδηγούν την παγκόσμια ανάπτυξη (+8%), ενώ οι ώριμες αγορές εμφανίζουν μέτριους ρυθμούς (+2,5%).

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο director του global forecasting της Magna, Vincent Letang... \"το 2015 αποτελεί κρίσιμο σημείο στη μακρόχρονη μετάβαση από τα παραδοσιακά στα ψηφιακά μέσα. Φέτος, για πρώτη φορά από το 2008-2009 τα παραδοσιακά μέσα συρρικνώνονται και βρίσκουν ισχυρό ανταγωνισμό από την ευρεία οικογένεια των ψηφιακών μέσων\".