To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Μαθητικός διαγωνισμός από την EACA

Μαθητικός διαγωνισμός από την EACA
Μαθητικός διαγωνισμός από την EACA

Τέσσερις μαθητές από το Πανεπιστήμιο του Bournemouth στο Ηνωμένο Βασίλειο κέρδισαν τον 7ο Ad Venture Μαθητικό Διαγωνισμό με μια καμπάνια που σχεδιάστηκε για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση του κόσμου γύρω από τις ευρωπαϊκές ευκαιρίες οι οποίες προσφέρονται σε νέους ηλικίας κάτω των 25, ώστε να αποκτήσουν εργασιακή εμπειρία. Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από την European Association of Communications Agencies (EACA), μέσω του European Institute for Commercial Communications Education (edcom).   

Συνολικά συμμετείχαν 91 ομάδες από 14 χώρες, οι οποίες ανταποκρίθηκαν σε brief που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Directorate General Employment, Social Affairs and Inclusion της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Τη φετινή χρονιά, οι μαθητές μπορούσαν να εμπνευστούν από τη Creative Library του AdForum, η οποία φιλοξενεί περισσότερες από 150.000 βραβευμένες διαφημίσεις απ\' όλο τον κόσμο.    

Η νικήτρια καμπάνια είχε τίτλο “Change the Story” και στόχο να παρουσιάσει τη μετάβαση από τη φαντασία στην πραγματικότητα, που είναι εφικτή. Παράλληλα, ενθαρρύνει τους νέους να αξιοποιήσουν πρωτοβουλίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για να \"χτίσουν\" τις ικανότητές τους και να εκπληρώσουν τα όνειρά τους. Σε αναγνώριση της επιτυχίας της, η νικήτρια ομάδα θα παρακολουθήσει το Cannes Lions Advertising Festival τον προσεχή Ιούνιο.