To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Aviva: Παγκόσμια αναθεώρηση στα media

Aviva: Παγκόσμια αναθεώρηση στα media
Aviva: Παγκόσμια αναθεώρηση στα media

Η μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία έχει έρθει ήδη σε επαφή με αρκετές εταιρείες τις προηγούμενες ημέρες, συμπεριλαμβανομένης και τη ZenithOptimedia που χειρίζεται τον λογαριασμό, προετοιμάζοντας το έδαφος για τον ανάλογο spec.

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε η Aviva, το "ανοιχτό" spec που χειρίζεται συμβουλευτικά η MediaSense, αποτελεί μέρος μιας "στάνταρ διαδικασίας προμήθειας", για να διασφαλίσει πως τα χρήματα που επενδύει, λαμβάνουν αξία.

Η διαδικασία θα "τρέξει" στα κεντρικά γραφεία της ασφαλιστικής εταιρείας, στο Λονδίνο, ενώ βάσει του RFI που έχει στείλει στις συμμετέχουσες, στόχος της είναι να μετασχηματίσει τη σύνδεσή της με τους πελάτες, ιδιαίτερα σε βασικές αγορές δράσης, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιρλανδία, η Πολωνία, η Σιγκαπούρη, η Γαλλία και η Ινδία.

Την περσινή χρονιά, η Aviva πραγματοποίησε μια σειρά από άλλες αναθεωρήσεις, σε δημιουργικό (νικήτρια η Adam & Eve/DDB) και digital (νικήτρια η Razorfish). Η ZenithOptimedia αρνήθηκε να προχωρήσει σε κάποιο σχόλιο για το παραπάνω θέμα.