To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

EMMA: Νέο project για τα ευρωπαϊκά media

EMMA: Νέο project για τα ευρωπαϊκά media
EMMA: Νέο project για τα ευρωπαϊκά media

Το Future lab, το κέντρο σκέψης της European Magazine Media Association (EMMA) γύρω από την καινοτομία στα media και τη δημόσια πολιτική, λάνσαρε ένα νέο project, με τίτλο Accelerating European Media Innovation and Insights (AEMII).

Το συγκεκριμένο project αποτελεί μια πλατφόρμα open media τεχνολογικής επιτάχυνσης, που αναπτύχθηκε από τους Ευρωπαίους "παίκτες" των media για τον συγκεκριμένο τομέα στον οποίο δραστηριοποιούνται.

"Είναι ένα πολύ φιλόδοξο project, που αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού. Σκοπός του AEMII είναι να καταστήσει ικανές της media εταιρείες της Ευρώπης να σπάσουν τα εμπόδια που υπάρχουν ανάμεσα στον τομέα τους και τις τεχνολογικές καινοτομίες οι οποίες αλλάζουν δραστικά το media τοπίο. Μέσω συνεργασίας με διαφορετικούς παίκτες σε αυτά τα πεδία, μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις με αποδοτικό τρόπο" ανέφερε σχετικά ο Executive Director της EMMA και Founder του Future Media Lab, Max von Abendroth.

Στο ξεκίνημά του, το ΑΕΜΙΙ αποτελείται από 10 εκδοτικούς οίκους, 8 καινοτόμες startups και τρία πανεπιστήμια της Ευρώπης. Διαχειριστής έχει τεθεί ο Max von Abendroth σε στενή συνεργασία με τους Paul Lee, Founder της Ecuiti (US/UK) και Daniel Knapp, Senior Director, Advertising Research στην IHS (UK).

Το επίσημο λανσάρισμα πραγματοποιήθηκε πριν από 2 εβδομάδες, στο AEMII Summit των Βρυξελλών, στο οποίο ήταν παρόντες διαφορετικοί publishers, καινοτόμοι partners και ακαδημαϊκοί, που συμμετέχουν στο project, προκειμένου να λάβουν χρήσιμες γνώσεις για τις εταιρείες τους και την ανάπτυξη νέων συνεργατικών λύσεων.