To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Έρευνα για την ιδιοκτησία της A-Horizon

Έρευνα για την ιδιοκτησία της A-Horizon
Έρευνα για την ιδιοκτησία της A-Horizon

Δεν αποκάλυψε ο πρόεδρος του ΕΣΡ, Ι. Λασκαρίδης τους πραγματικούς μετόχους της A-Horizon Media που εξαγόρασε την Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε. του ΚΚΕ (902 FM και 902 ΤV) αντί 3,7 εκατ. ευρώ.

Ο Ι. Λασκαρίδης διαβεβαίωσε τους δημοσιογράφους ότι ο έλεγχος για το πόθεν έσχες και το μετοχολόγιο της εταιρείας με έδρα τη Λευκωσία θα γίνει με βάση το ελληνικό κανονιστικό πλαίσιο και όχι με το κυπριακό. Μάλιστε όπως τόνισε χαρακτηριστικά, ήδη η νομική σύμβουλος Πέρσα Λαμπροπούλου ζήτησε από το κυπριακό Δημόσιο τα ονόματα των μετόχων της νεοσύστατης εταιρείας, τα οποία, ως γνωστόν δεν είναι υποχρεωμένη η Κύπρος να δημοσιοποιήσει έως τελευταίου φυσικού προσώπου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν μέλη του ΕΣΡ που θα θέσουν μετά επιτάσεως το ζήτημα της διαφάνειας στη συγκεκριμένη μεταβίβαση, διεκδικώντας την εμφάνιση του αληθινού προσώπου που εξαγόρασε τη «Ραδιοτηλεοπτική» αποκτώντας ταυτόχρονα τον 902 TV και τον 902 Αριστερά στα FM. Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι η εταιρεία πέρασε, μέσω τρίτων πρόσωπων στον κύκλο συμφερόντων συγκεκριμένου επιχειρηματία που διαψεύδει την εμπλοκή του, αν και δεν αποκλείεται να υπάρξουν και νέα πρόσωπα στο σχήμα.

Το νέο κανάλι θα ονομάζεται “E Channel” και ως τις 10 Σεπτεμβρίου δεσμεύτηκε πως θα παρουσιάσει το πρόγραμμά του στο ΕΣΡ. Τη συγκεκριμένη ημερομηνία θα αλλάξει και λογότυπο.
 

TAGS: Latest news