To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ευρωπαϊκό media - digital spec από την Kellogg

Ευρωπαϊκό media - digital spec από την Kellogg
Ευρωπαϊκό media - digital spec από την Kellogg

Την τρέχουσα περίοδο, οι τρεις εταιρείες του ομίλου Dentsu Aegis, Carat, iProspect και Isobar είναι αυτές ποιυ χειρίζονται τους λογαριασμούς digital creative και media planning and buying στην Ευρώπη και έχουν προσκληθεί για να υπερασπιστούν το δικαίωμά τους αυτό.

Υπεύθυνος για τη διαδικασία αναθεώρησης είναι ο EMEA director of media and digital της εταιρείας δημητριακών και τροφίμων, Chris Nolan, ενώ οι εταιρείες που θα προσληφθούν, θα πιάσουν δουλειά από τις αρχές του επόμενου έτους.

Σημειώνεται πως η Carat ανέλαβε τον λογαριασμό media το 2008, έπειτα από σκληρό διαγωνισμό με τη Mindshare, που αποτελούσε τη βασική συνεργάτιδα της Kellogg για οκτώ χρόνια.

Πέρσι, η Isobar δημιούργησε ένα online video για το brand Pringles, ενώ με αφορμή την αναθεώρηση, εκπρόσωπος της Kellogg τόνισε πως.. "αποτελεί πρακτική της εταιρείας μας να αναθεωρούμε περιοδικά όλες μας τις εταιρικές σχέσεις και να πραγματοποιούμε διαγωνισμούς".