To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Forthnet: Δυο νικητές στο media spec

Forthnet: Δυο νικητές στο media spec
Forthnet: Δυο νικητές στο media spec

Με δυο νικητές ολοκληρώθηκε τελικά το media spec, που «έτρεχε» το τελευταίο διάστημα η Forthnet.

Πιο συγκεκριμένα, η Initiative αναλαμβάνει τον λογαριασμό για τα παραδοσιακά media ενώ η Tempo ΟΜD το κομμάτι του digital media planning & buying.

Σημειώνεται πως η Tempo OMD χειριζόταν ήδη το ψηφιακό κομμάτι του λογαριασμού, το οποίο και διατηρεί μετά την ολοκλήρωση του spec.