To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

L’Oreal: Στη MEC τα media των ΗΠΑ

L’Oreal: Στη MEC τα media των ΗΠΑ
L’Oreal: Στη MEC τα media των ΗΠΑ

Το παράρτημα της L\' Oreal στις Ηνωμένες Πολιτείες (L\'Oreal USA) επέλεξε τη MEC του ομίλου WPP για τον χειρισμό του media λογαριασμού στη συγκεκριμένη περιφέρεια, έπειτα από την ολοκλήρωση spec που είχε διάρκεια οκτώ μηνών.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία καλλυντικών ξεκίνησε την αναθεώρηση τον Απρίλιο, αφού πρώτα ανακοίνωσε τη \"μεταγραφή\" της Nadine Karp McHugh από την Colgate-Palmolive για να καλύψει τη θέση της svp of omni media, strategic investments and creative solutions. Στη διαδικασία, πέραν της νικήτριας MEC, συμμετείχαν επίσης οι UM και DigitasLBi μεταξύ άλλων.

\"Η MEC φέρνει μια ξεκάθαρη ματιά για το μάλλον των εξελισσόμενων επιχειρήσεών μας, ισχυρή digital τεχνογνωσία και ομάδες με ηγετικές ικανότητες, που θα αναπτύξουν πολυκαναλικές λύσεις για τις επιχειρήσεις μας\" ανέφερε σχετικά η McHugh. Βάσει της συμφωνίας, η MEC θα χειριστεί το integrated media planning and buying για την τηλεόραση, τα έντυπα και το digital, καθήκοντα που μέχρι πρότινος ήταν μοιρασμένα σε DigitasLBi και UM.

Τέλος, τα στοιχεία της Kantar Media έδειξαν πως η L\'Oreal ξόδεψε 870 εκατ. δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2014.  

TAGS: Global News