To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mars: Στη MediaCom το media planning

Mars: Στη MediaCom το media planning
Mars: Στη MediaCom το media planning

Τη MediaCom επέλεξε η Mars για την ανάθεση χειρισμού του παγκόσμιου media planning, έπειτα από τη διαδικασία αναθεώρησης που ακολούθησε η εταιρεία τροφίμων και στην οποία συμμετείχε, μαζί με το μέλος του WPP και η Starcom.

Την τρέχουσα περίοδο, οκτώ εταιρείες είναι υπεύθυνες για το media planning της Mars, μεταξύ των οποίων και η Starcom που χειρίζεται την πλειοψηφία του, ενώ συμμετέχουν επίσης οι OMD και Carat.

Σημειώνεται πως η Starcom θα συνεχίσει να διαχειρίζεται μεγάλο μέρος του media buying της Mars, η οποία ξοδεύει σε ετήσια βάση και σε παγκόσμιο επίπεδο για media δραστηριότητες περί το 1,7 δις. δολάρια. Μονάχα στις ΗΠΑ ξόδεψε 677 εκατομμύρια την περσινή χρονιά και 431 εκατομμύρια στο πρώτο μισό του 2014, σύμφωνα με την Kantar Media.

«Με δεδομένες τις διαρκείς αλλαγές στο Media τοπίο, το συγκεκριμένο μοντέλο που ακολουθούμε, θα μας επιτρέψει να συνεργαστούμε καλύτερα σε παγκόσμια κλίμακα για να βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητα και να συντονίσουμε το Media planning»
ανέφερε σε ανακοίνωσή του εκπρόσωπος της Mars.