Σε Bold Ogilvy και Fortune το Anytime
Ολοκληρώθηκε το spec της Interamerican για το business unit Anytime Insurance Online, με τον λογαριασμό να μοιράζεται τελικά σε δύο εταιρείες αναδόχους, τη Bold Ogilvy και τη Fortnue.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το spec της Interamerican για το business unit Anytime Insurance Online, με τον λογαριασμό να μοιράζεται τελικά σε δύο εταιρείες αναδόχους, τη Bold Ogilvy και τη Fortnue.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αcumen ανέλαβε το σύνολο της επικοινωνίας (δημιουργικό και media) του πρώτου βιολογικού super market του ομίλου Κυριακίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκρυθμη είναι η κατάσταση στο Alter εξαιτίας των καθυστερήσεων στην καταβολή των δεδουλευμένων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Έλλη Στάη, αναλαμβάνει από τα μέσα Ιανουαρίου την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων της ΝΕΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιώργος Πουλάκης αναλαμβάνει από 10/1/2011 την ενοποιημένη Εμπορική Διεύθυνση του ΑΝΤ1 Radio, Ρυθμός 9,49 και της Heaven Music.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Alter Channel επανήλθε με νέα ανακοίνωσή του στο θέμα των διαπραγματεύσεων των οφειλών του με τις πιστώτριες τράπεζες, διευκρινίζοντας ότι συνεχίζονται κανονικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Initiative είναι σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Business Today, η εταιρεία που αναλαμβάνει τον λογαριασμό media της Toyota, μετά την ολοκλήρωση του σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα χρόνο νωρίτερα, ήτοι την 1η/1/2012 θα εφαρμοστεί τελικά η διάταξη για την επιβολή του ειδικού Φόρου Τηλεόρασης 20% και όχι από 1η/1/2013, όπως είχε αρχικά οριστεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΎστερα από δέκα συνεχή χρόνια συνεργασίας με τον Λάμψη 92,3 FM και την HRS, ο Γιώργος Πουλάκης αποχωρεί από τη θέσ ητου εμπορικού διευθυντή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη θέση του διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας του Alpha Media Group αναλαμβάνει ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Kandy Creative ανέθεσε το δημιουργικό λογαριασμό και τα media η Duxiana μετά από διερεύνηση της διαφημιστικής αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην karamella ανέθεσε το Porto Carras Grand Resort τη μελέτη και το σχεδιασμό του επικοινωνιακού υλικού, καθώς και την επικοινωνία του συγκροτήματος Porto Carras.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory