To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμια media αναθεώρηση από τη Sony

Παγκόσμια media αναθεώρηση από τη Sony
Παγκόσμια media αναθεώρηση από τη Sony

Την εξέλιξη αυτή επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της τεχνολογικής εταιρείας, υποστηρίζοντας: «Είναι αλήθεια πως πραγματοποιούμε παγκόσμια media αναθεώρηση. Αυτή αφορά στις υπάρχουσες media συνεργασίες μας για το Planning και buying».

Η γιαπωνέζικη εταιρεία είχε ξοδέψει το 2014 περί τα 620,3 εκατομμύρια δολάρια για μετρήσιμα media και μόνο στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών. Η Mediabrands του ομίλου Interpublic και ιδιοκτήτρια των UM, Initiative και BPN, θα υπερασπιστεί, εκτός απροόπτου, τα δικαιώματα που κατέχει στη Sony. Είναι χαρακτηριστικό πως η UM έχει εργαστεί για περισσότερα από 10 χρόνια με την τεχνολογική εταιρεία και την τρέχουσα περίοδο υποστηρίζει τη Sony Pictures και άλλα μέρη των entertainment και electronics επιχειρήσεών της.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 2013 η Sony ανέθεσε στη Mediacom του ομίλου WPP τα παγκόσμια καθήκοντα για τις mobile συσκευές, ενώ η Carat ανέλαβε τα ίδια καθήκοντα για τη Βόρεια Αμερική, προσθέτοντάς τα σε αυτά του PlayStation. Θεωρείται πιθανό πως όλες οι παραπάνω εταιρείες θα προσκληθούν για να συμμετάσχουν στο νέο media spec.

TAGS: Global News