To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο media spec από τη Honda

Παγκόσμιο media spec από τη Honda
Παγκόσμιο media spec από τη Honda

Η Honda ξεκίνησε την αναθεώρηση των παγκόσμιων media planning and buying επιχειρήσεών της, με τη Starcom Mediavest Group να είναι εκείνη που χειρίζεται από το 2010 τις, αξίας 150 εκατομμυρίων ευρωπαϊκές media δραστηριότητες.

Τον Ιούνιο, η Honda ξεκίνησε spec για τον social media λογαριασμό του Ηνωμένου Βασιλείου, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της Havas Sports & Entertainment Cake. Ένα μήνα μετά, τον Αύγουστο, η Lost Boys (social και content shop της DigitasLBi) δημιούργησε ένα online φιλμ για το λανσάρισμα του μοντέλου HR-V. Το σποτ \"έτρεξε\" σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, στοχεύοντας, κυρίως, σε νεαρές οικογένειες. Τον ίδιο μήνα, η Advertising Standards Authority του Ηνωμένου Βασιλείου επέβαλλε ποινή σε διαφήμιση που είχε δημιουργήσει για τη Honda η Wieden & Kennedy London καθώς \"ενθάρρυνε την επικίνδυνη και ανεύθυνη οδήγηση\".   

TAGS: Global News