To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο Media spec από την Ikea

Παγκόσμιο Media spec από την Ikea
Παγκόσμιο Media spec από την Ikea

Δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα αν ο σουηδικός πολυεθνικός όμιλος επιθυμεί να συμπτύξει το buying σε λιγότερες εταιρείες ανά τον κόσμο. Η GroupM του ομίλου WPP θεωρείται σαν ο όμιλος που κατέχει το μεγαλύτερο μέρος του συγκεκριμένου λογαριασμού, ωστόσο και οι πέντε μεγάλοι όμιλοι διαφήμισης και επικοινωνίας χειρίζονται κάποιο κομμάτι σε διαφορετικές περιφέρειες.

Εκπρόσωπος της Ikea δήλωσε σχετικά: "Η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία αναθεώρησης των media προμηθευτών της παγκοσμίως. Η ID Comms, η συμβουλευτική media συνεργάτιδά μας, επιβλέπει τη διαδικασία. Στο πλαίσιο της δέσμευσής μας για τη διαρκή βελτίωση της media και marketing διακυβέρνησής, προχωράμε σε περιοδικές αξιολογήσεις όλων των Marketing συνεργασιών μας, ώστε να διασφαλίσουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα".

Σημειώνεται πως η Vizeum κέρδισε τα βρετανικά media της Ikea το 2009, αξίας 10 εκατομμυρίων λιρών. Επιπλέον, ένα χρόνο πριν ξεκίνησε να αναθεωρεί και τις δημιουργικές της συνεργασίες.