To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παππάς: Στις επόμενες 15 μέρες η προκήρυξη για τις άδειες

Παππάς: Στις επόμενες 15 μέρες η προκήρυξη για τις άδειες
Παππάς: Στις επόμενες 15 μέρες η προκήρυξη για τις άδειες

Mεσα στο επόμενο 15νθήμερο θα παρουσιαστεί η προκήρυξη του διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες αναφέρει ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Παρόν».

«Είμαστε ενώπιον της προκήρυξης. Το επόμενο 15θήμερο θα είμαστε σε θέση να έχουμε την προκήρυξη στη διαβούλευση. Θα ακούσουμε γνώμες από όλους τους ενδιαφερόμενους και θα προχωρήσουμε» για να προσθέσει, επίσης, πως «επειδή δεν έχουμε καλή προϊστορία επιβολής ελέγχων συνολικά και επειδή φαίνεται πως με τους όρους της οικονομικής βιωσιμότητας τα 4 κανάλια είναι υπεραρκετά, η κατεύθυνση μας είναι αυτή τη στιγμή να μην δημοπρατήσουμε θεματικές άδειες. Αρά θα δημοπρατήσουμε άδειες γενικού περιεχομένου εθνικής εμβέλειας και περιφερειακές»

Σύμφωνα με τον υπουργό ο νέος χάρτης συχνοτήτων που αφορά στην αύξηση των σημείων εκπομπής θα είναι έτοιμος κατά τη δημοπρασία ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως τονίζει πως η Digea υποχρεούται από τον νόμο να διακόψει το σήμα όσων δεν αδειοδοτηθούν.

«Μπορεί ο καθένας να παράγει περιεχόμενο να εκπέμπει μέσω διαδικτύου, δορυφόρου, να μπει στη συνδρομητική τηλεόραση. Ο πάροχος δικτύου είναι υποχρεωμένος να μεταφέρει το σήμα μόνον όσων σταθμών έχουν άδεια» απαντά σε σχετική ερώτηση

Για το θέμα των διαφημιστικών κονδυλίων του κράτους ο κ. Παππάς παρουσιάζεται κατηγορηματικός ενώ συνδέει το θέμα και με την υπόθεση του κυκλώματος δημοσιογράφων-εκβιαστών: «Η αντιπολίτευση θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτική, μετά και τις τελευταίες εξελίξεις, για το τι τύπου κριτική εκστομίζει. Η κρατική διαφήμιση είναι ένα διαχρονικό σκάνδαλο και θα έλεγα σε άπαντες να είναι βέβαιοι πως θα χυθεί άπλετο φως και από εδώ και πέρα η κρατική διαφήμιση θα μοιράζεται με όρους ισονομίας και ισηγορίας… Η ΝΔ αντιδρά γιατί έχει λερωμένη τη φωλιά της. Διότι κάτω από τις φτερούγες της έβρισκαν κάλυψη»

Όπως αναφέρει «πρέπει να οικοδομήσουμε κανόνες ώστε η κρατική διαφήμιση να μοιράζεται με τρόπο διαφανή. Και επανέρχομαι, επειδή η διαδικτυακή διαφήμιση ακουμπάει τον τρόπο με τον οποίο φαίνεται πως λειτουργούν κάποια κυκλώματα -και εδώ συμφωνεί η ΕΝΕΔ και ο ΣΔΕ- η διαφήμιση πρέπει να λειτουργεί με διαφάνεια. Και για να υπάρχει διαφάνεια πρέπει να υπάρχει μητρώο.

Τέλος, ο υπουργός Επικρατείας παρουσιάζεται σίγουρος πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα με την συνταγματικότητα των νομοθετικών ρυθμίσεων της κυβέρνησης για τον χώρο των media.

“Όταν μια Κυβέρνηση εφαρμόζει αυτό που απαιτεί το ίδιο το Σύνταγμα, αυτό που παρανόμως δεν εφάρμοσαν όλες οι προηγούμενες Κυβερνήσεις, συντηρώντας την ανομία επί 25 ολόκληρα χρόνια, προφανώς η πρώτη της σκέψη δεν είναι το plan B. Είναι το plan A, δηλαδή η εφαρμογή του Συντάγματος και η κάθαρση του τηλεοπτικού τοπίου. Να σπάσει το τρίγωνο της διαπλοκής «κανάλια-τράπεζες-πολιτικοί». Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι η διαδικασία που έχουμε ακολουθήσει είναι πλήρως σύμφωνη με το Σύνταγμα, πλήρως θωρακισμένη νομικά. Ασφαλώς, δικαίωμα του καθενός να προσφύγει όπου θέλει, αλλά εγώ προβλέπω ότι δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα στο ΣτΕ. Και θα με θυμηθείτε".