To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Σε JNL+ και Tempo κατέληξε ο ΟΠΑΠ

Σε JNL+ και Tempo κατέληξε ο ΟΠΑΠ
Σε JNL+ και Tempo κατέληξε ο ΟΠΑΠ

Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η ανακοίνωση του Οργανισμού... «Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΠΑΠ Α.Ε. κατά τη συνεδρίασή του αποφάσισε την ανάδειξη της Ι.Ν. ΛΕΟΥΣΗΣ (JNL+) ως αναδόχου του διαγωνισμού για την επικοινωνιακή υποστήριξη της εταιρικής εικόνας της για χρονικό διάστημα ενός έτους με μονομερές δικαίωμά της για παράταση έως ένα επιπλέον έτος. Επίσης, αποφάσισε την ανάδειξη της εταιρείας Tempo OMD Hellas ως διαχειρίστρια του συνολικού κονδυλίου της για την αγορά χώρου και χρόνου στα ΜΜΕ για χρονικό διάστημα ενός έτους με μονομερές δικαίωμά της για παράταση έως ένα επιπλέον έτος».

Σημειώνεται πως στο spec για την Εταιρική Εικόνα συμμετείχαν, επίσης, οι Fortune, Spot Thompson, BBDO, McCann Erickson και attp/ Adel Saatchi&Saatchi/Choose, ενώ τον λογαριασμό media διεκδίκησαν επίσης οι Media Corp/Media Direction, Initiative, Fortune & Mindshare.

Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Απριλίου, η ΟΠΑΠ ανέθεσε τη διαφήμιση των παιχνιδιών της στην κοινοπραξία Olympic DDB/The Newtons Laboratory, επίσης για ένα χρόνο με μονομερές δικαίωμά της για παράταση έως ένα επιπλέον έτος.