To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στην Carat τα media της MasterCard

Στην Carat τα media της MasterCard
Στην Carat τα media της MasterCard

Ο συγκεκριμένος διαφημιζόμενος ξοδεύει περί τα 250 εκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμια κλίμακα για τις media δραστηριότητές της, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως στην πρόσφατη διαγωνιστική διαδικασία συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, οι GroupM του ομίλου WPP και η PHD του ομίλου Omnicom.
 
Εκπρόσωπος της MasterCard επιβεβαίωσε την τελική επιλογή της εταιρείας, σημειώνοντας σε email που έστειλε: «Η MasterCard αναθεωρεί και αξιολογεί τακτικά τους βιομηχανικούς πόρους, στο πλαίσιο του υπεύθυνου εταιρικού της management. Μπορούμε νε επιβεβαιώσουμε πως η Carat επιβραβεύτηκε με τον χειρισμό των ενοποιημένων Media επιχειρήσεών μας σε όλες της αγορές, πλην Λατινικής Αμερικής. Η McCann XBC θα εξακολουθεί να υποστηρίζει τη MasterCard στις λοιπές εμπορικές της δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων δημιουργικών, ψηφιακών και χορηγικών συνεργασιών». 
 
Η εξέλιξη αυτή, δίνει συνέχεια στο new business σερί που έχει «χτίσει» η Carat, καθώς είχαν προηγηθεί οι νίκες στους λογαριασμούς των General Motors, Macy\'s, Danone και Sony στις ΗΠΑ.