To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στις PHD, MediaCom τα media της GlaxoSmithKline

Στις PHD, MediaCom τα media της GlaxoSmithKline
Στις PHD, MediaCom τα media της GlaxoSmithKline

Ο εν λόγω λογαριασμός περιλαμβάνει τις πρώην επιχειρήσεις εμβολίων της Novartis, τις οποίες η GSK εξαγόρασε τον Μάρτιο, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου deal μεταξύ των δυο εταιρειών.

Σύμφωνα με όσα έχουν προκύψει, οι τελικές συζητήσεις της GSK με τις media εταιρείες, βρίσκονται σε εξέλιξη, ωστόσο η MediaCom αναμένεται να διατηρήσει το ευρωπαϊκό κομμάτι του παγκόσμιου λογαριασμού και η PHD το αντίστοιχο των Ηνωμένων Πολιτειών.

Σημειώνεται πως η Starcom MediaVest Group του ομίλου Publicis ήταν εκείνη που κέρδισε τον παγκόσμο media λογαριασμό της Novartis τον Δεκέμβριο του 2011, ωστόσο αποσύρθηκε των δικαιωμάτων της το φετινό καλοκαίρι. Όσο για τη GSK, είχε αναθεωρήσει για τελευταία φορά τις media planning and buying συνεργασίες της πριν δυο χρόνια, όταν ανέθεσε το σύνολο των επιχειρήσεών της σε Group M και Omnicom Media Group.