To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Συνεργασία ΦΑΓΕ με AMV BBDO για το Total

Συνεργασία ΦΑΓΕ με AMV BBDO για το Total
Συνεργασία ΦΑΓΕ με AMV BBDO για το Total

Η Abbott Mead Vickers BBDO αναδείχτηκε νικήτρια στο spec που πραγματοποίησε η ΦΑΓΕ στο Ηνωμένο Βασίλειο για την ανάθεση χειρισμού του, ύψους 2 εκατομμυρίων λιρών, διαφημιστικού λογαριασμού του ελληνικού γιαουρτιού Total. Πρόθεση της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας είναι, μέσω των διαφημιστικών καμπανιών που θα λανσάρει, να υποστηρίξει τα «επιθετικά της πλάνα ανάπτυξης», σύμφωνα με όσα τόνισε ο UK marketing director Andrew Turton.

Σημειώνεται πως το Total, είναι το κυρίαρχο brand ελληνικού γιαουρτιού στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς κατέχει μερίδιο αγοράς 33%. Προηγουμένως, η ΦΑΓΕ συνεργαζόταν με την Creative Orchestra για τις διαφημιστικές καμπάνιες του Total και ήταν υπεύθυνη για την integrated ενέργεια «Zeb Astaire», η οποία έκανε την εμφάνισή της τον Ιανουάριο του 2012. Όσο για την πρώτη δουλειά της AMV, θα κάνει την εμφάνισή της στη βρετανική τηλεόραση την επόμενη εβδομάδα, ενώ θα υποστηριχθεί από πρόσθετη δραστηριότητα μέσα στον μήνα. Όσο για τη media σχέση της με την Total Media, θα παραμείνει ανεπηρέαστη.