To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Unilever: Σε Mindshare και PHD τα media

Unilever: Σε Mindshare και PHD τα media
Unilever: Σε Mindshare και PHD τα media

Ολοκληρώθηκε έπειτα από αρκετούς μήνες προσμονής και αγωνίας για τις συμμετέχουσες εταιρείες, το παγκόσμιο spec της Unilever για τον χειρισμό του media planning and buying λογαριασμού της.

Μεγάλες κερδισμένες ήταν η Mindshare του ομίλου WPP και η PHD του ομίλου Omnicom, με την πρώτη να συνεχίζει τη συνεργασία της με τον κολοσσό καταναλωτικών προϊόντων στις περισσότερες αγορές, ενώ η δεύτερη θα είναι υπεύθυνη σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Η συγκεκριμένη αναθεώρηση είχε ξεκινήσει από τον Ιανουάριο, με τη Mindshare να διατηρεί τα δικαιώματά της σε Ηνωμένες Πολιτείες και Ευρώπη, με εξαίρεση τις αγορές στην κεντρική και ανατολική περιφέρεια της ηπείρου. Επιπλέον, η Αυστραλία που βρισκόταν υπό την ομπρέλα της PHD, μετακομίζει κι εκείνη στη Mindshare.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η Mindshare θα αναλάβει το σύνολο της δουλειάς για το programmatic και data. Σημειώνεται πως η Unilever ξόδεψε περί τα 844 εκατομμύρια δολάρια στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2014 για μετρήσιμα μέσα, ενώ με βάση τις τελευταίες μετρήσεις για την παγκόσμια media δαπάνη της εταιρείας, οι οποίες έγιναν το 2013, έδειξαν πως ανήλθε σε 7,7 δισεκατομμύρια! Η προηγούμενη media αναθεώρηση είχε πραγματοποιηθεί το 2012.

TAGS: Global News