To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Μία φρέσκια ματιά για όλους τους Έλληνες

Μία φρέσκια ματιά για όλους τους Έλληνες
Μία φρέσκια ματιά για όλους τους Έλληνες

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Συντελεστές της ανάπτυξης & υλοποίησης της νέας καμπάνιας είναι η Publicis Athens, η OgilvyOne Athens & η Zenith Optimedia Athens.

adb: Αυτήν τη στιγμή είναι «στον αέρα» η νέα καμπάνια του NESCAFÉ Frappé με κεντρικό μήνυμα «Όπου υπάρχει NESCAFÉ Frappé, υπάρχει τρόπος». Μπορείτε να μας μιλήσετε για το concept και τη φιλοσοφία της καμπάνιας και το μήνυμα, που επιχειρεί να προβάλει;

H.Π.:
Προκειμένου να κατανοήσει κανείς τη φιλοσοφία πίσω από το νέο μήνυμα «Όπου υπάρχει NESCAFÉ Frappé, υπάρχει τρόπος» πρέπει να κατανοήσει πρώτα το εναρκτήριο έναυσμα που δεν ήταν άλλο από τον ίδιο τον NESCAFÉ Frappé. Ο αγαπημένος καφές των Ελλήνων αποτελεί διαχρονικό κομμάτι της παρέας και των στιγμών που μοιραζόμαστε με τους φίλους μας. Μας αναζωογονεί και ξυπνάει τις αισθήσεις μας, προκαλώντας μας να σκεφτόμαστε πιο δημιουργικά και αυθόρμητα. Αποτελεί πηγή έμπνευσης για να βλέπουμε τα πράγματα αλλιώς, παροτρύνοντάς μας να δημιουργούμε, να μοιραζόμαστε, να μεταμορφώνουμε. Και φυσικά όπου υπάρχουν όλα αυτά υπάρχουν νέοι άνθρωποι με ζωντάνια, θέληση, όρεξη για αλλαγή και δημιουργία, υπάρχει πάντα ο τρόπος! Ο NESCAFÉ Frappé μας παροτρύνει λοιπόν να δούμε τη ζωή μας από άλλη οπτική γωνία, μετατρέποντας και μοιράζοντας τις καθημερινές μας στιγμές σε μοναδικές εμπειρίες.

adb: Η καμπάνια περιλαμβάνει τρία διαφορετικά τηλεοπτικά spot. Ποια είναι η στρατηγική πίσω από αυτήν την κίνηση;

H.Π.:
Το νέο μήνυμα του NESCAFÉ Frappé θα μπορούσε να παρομοιαστεί με πάζλ που αποτελείται από τρία κομμάτια, εφόσον έχει χτιστεί πάνω σε τρεις αλληλένδετους άξονες: μας προτρέπει να δημιουργούμε πράγματα ουσίας για όλους μας, να μεταμορφώνουμε την καθημερινότητά μας σε ξεχωριστές εμπειρίες και να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες αυτές με τους ανθρώπους γύρω μας. Το κάθε τηλεοπτικό αναλαμβάνει λοιπόν να μετουσιώσει έναν από τους τρεις αυτούς άξονες, αποτελώντας κομμάτι του μηνύματος «Όπου υπάρχει NESCAFÉ Frappé, υπάρχει τρόπος». Συγκεκριμένα, το Οικείο Θέατρο μετουσιώνει τη δημιουργία νέων πραγμάτων μέσω της εύρεσης νέων χώρων έκφρασης, το «Meet Market» τον τρόπο να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας μέσω της διοργάνωσης ανοικτών αγορών/ bazaar, ενώ ο Πάρης Κούτσικος και η ομάδα του μας δείχνουν πώς μπορεί κανείς να μεταμορφώσει κάτι άσχημο μέσω graphic designs! Έτσι όλα μαζί συντελούν στο σχηματισμό της ουσίας του μηνύματος ‘Όπου υπάρχει NESCAFÉ Frappé, υπάρχει τρόπος.

adb: «Συστήστε» μας το Οικείο Θέατρο, το Meet Market και τον designer Πάρη Κούτσικο. Γιατί τους επιλέξατε για τα spot της καμπάνιας;

H.Π.:
Το «Οικείο Θέατρο», το «Meet Market» και ο Πάρης Κούτσικος έχουν έναν κοινό παρανομαστή. Πρόκειται για αληθινούς ανθρώπους ή ομάδες ανθρώπων που ανακάλυψαν το δικό τους τρόπο να αλλάξουν τη ζωή τους και την καθημερινότητά τους. Πίσω από το «Οικείο Θέατρο» κρύβεται μία ομάδα ηθοποιών που βρήκε τον τρόπο να ξεπεράσει τα εμπόδια που θέτει σήμερα η έλλειψη χώρων ελεύθερης θεατρικής έκφρασης, πραγματοποιώντας θεατρικές παραστάσεις όπου υπάρχουν θεατές, δημιουργώντας έτσι νέους χώρους έκφρασης που κανείς ποτέ δεν είχε φανταστεί. Το «Meet Market» είναι μία κινητή κοινότητα από καλλιτέχνες, σχεδιαστές και συλλέκτες που έχει κατορθώσει μέσα από τη νομαδική λειτουργία του να καθιερώσει μία απευθείας σύνδεση μεταξύ δημιουργών και καταναλωτών με έναν πρωτοποριακό τρόπο. Τέλος, ο Πάρης Κούτσικος, ο οποίος ηγείται μίας ομάδας graphic designers, μεταμορφώνει χώρους στο περι- βάλλον με τη δική του μοναδική τεχνική, ομορφαίνοντας με εικαστικές παρεμβάσεις τον κόσμο γύρω μας. Πρόκειται λοιπόν για ανθρώπους που αναζητούν και βρίσκουν εν τέλη τρόπους να ξεπεράσουν εμπόδια στην καθημερινότητά τους, μία προσπάθεια που ταιριάζει απόλυτα με το νέο μήνυμα του NESCAFÉ Frappé.

adb: Ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια Πώς έχει διαμορφωθεί το media plan και σε τι βάθος χρόνου;

H.Π.:
Μία τόσο δημιουργική καμπάνια δεν θα μπορούσε παρά να υποστηριχθεί με τους πιο ξεχωριστούς τρόπους, ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπόψη μας τις ιδιαιτερότητες των νέων όσον αφορά τα media. Έτσι, πέρα των τριών νέων τηλεοπτικών, η καμπάνια θα υποστηριχθεί με πρωτοπόρες Digital ενέργειες, καθώς η ψηφιακή επικοινωνία αποτελεί το νούμερο ένα σημείο επαφής με το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Κάποιες από αυτές βρίσκονται ήδη «στον αέρα» όπως το NESCAFÉ Frappé Beach Bus, ένα ειδικά σχεδιασμένο λεωφορείο το οποίο πραγματοποιεί τα Σαββατοκύριακα συγκεκριμένο «δρομολόγιο» προς τις παραλίες της Αθήνας, ενώ κάποιες άλλες θα λανσαριστούν στο άμεσο μέλλον. Παράδειγμα αποτελεί το SwAPP, μία ψηφιακή πλατφόρμα ανταλλαγής αντικειμένων, που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της πλατφόρμας να ανταλλάξουν πράγματα τα οποία έχουν και δεν θέλουν πια με αυτά τα οποία θέλουν, αλλά αδυνατούν να επωμιστούν το κόστος αγοράς. Παράλληλα, την επικοινωνία πλαισιώνουν πρωτοπόρες συνεργασίες με περιοδικά και μουσικά κανάλια, ενώ επιφυλλάσουμε δημιουργικές συμμετοχές σε διοργανώσεις υψηλού ενδιαφέροντος για το κοινό μας. Η καμπάνια δημιουργήθηκε με γνώμονα τη στήριξη της επικοινωνίας του NESCAFÉ Frappé σε χρονικό ορίζοντα που σαφώς επεκτείνεται πέρα από το τρέχον έτος.

adb: Θεωρείτε πως υπάρχει βασικό κοινό-στόχος για το NESCAFÉ Frappé και συνακόλουθα για τις επικοινωνιακές του προσπάθειες;

H.Π.:
Αυτή η καμπάνια αγγίζει όλους όσοι δεν επαναπαύονται, αλλά αναζητούν συνεχώς τρόπους να αλλάξουν τα πράγματα. Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν συχνά οι νέοι άνθρωποι, που με τη δημιουργικότητα και κυρίως την αισιοδοξία που τους διέπει προσπαθούν να δουν τα πράγματα αλλιώς.

adb: Ποιες θα λέγατε πως είναι οι προκλήσεις όσον αφορά την επικοινωνία στην αγορά του καφέ; Ποιες είναι οι τάσεις που παρατηρείτε;

H.Π.:
Αναλογιζόμενοι τις συνθήκες που έχουν προκύψει εν μέσω της οικονομικής ύφεσης, καθώς επίσης και τη μειωμένη κατανάλωση που παρατηρείται στην πλειοψηφία των κατηγοριών των ροφημάτων εξ’αιτίας αυτής, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να υπενθυμίσουμε στους Έλληνες καταναλωτές πως ο NESCAFÉ Frappé χαρακτηρίζεται από μία εξαιρετικά καλή σχέση ποιότητας και τιμής. Είναι άλλωστε το δεύτερο οικονομικότερο ρόφημα προς κατανάλωση στο σπίτι. Επιπλέον, η αναδυόμενη τάση για διατροφή, υγεία και ευεξία χρίζει απαραίτητη την καθιέρωση του NESCAFÉ Frappé ως ένα 100% φυσικό προϊόν. Τέλος, εξίσου σημαντική είναι η τάση για εξατομίκευση των ροφημάτων ανάλογα με τις προσωπικές προτιμήσεις  ου καθενός, στην οποία απαντάει ο NESCAFÉ Frappé μέσω της δυνατότητας παρασκευής καφέ όπως τον θέλουμε.

adb: Επιλέγετε να προβάλλετε τη ζωντάνια, τη θέληση και τη δημιουργικότητα. Θεωρείτε πως σε αυτή την περίοδο γενικευμένης ύφεσης και απαισιοδοξίας που βιώνουμε όλοι, οφείλουν οι επικοινωνιακές εκστρατείες να δίνουν μία νότα αισιοδοξίας;

H.Π.:
Στα πλαίσια της κρίσης που βιώνει η χώρα μας, και ιδιαίτερα αναλογιζόμενοι το πρίσμα της νεότερης γενιάς Ελλήνων, έχει δημιουργηθεί μία γενικευμένη ανάγκη εναλλακτικού τρόπου σκέψης. Οι νέοι χρειάζονται να νιώσουν πως η φωνή τους ακούγεται και πως υπάρχει ανταπόκριση σε αυτήν. Μία μεγάλη μάρκα όπως ο NESCAFÉ Frappé που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με το ελληνικό πνεύμα δεν μπορεί παρά να αποτελέσει πηγή έμπνευσης και αισιοδοξίας, απαντώντας με το δικό του μοναδικό τρόπο στις ανάγκες του νεανικού κοινού. Σαφώς το πραγματικά διαφοροποιό στοιχείο της καμπάνιας είναι ότι βασίζεται σε ιστορίες πραγματικών ανθρώπων, απλών, καθημερινών, που θα μπορούσαν να είναι ο οποιοσδήποτε από εμάς. Πρόκειται για ιστορίες ρεαλιστικές ανθρώπων της διπλανής πόρτας που αποδεικνύουν πως πράγματι υπάρχει τρόπος και ο καθένας από εμάς μπορεί να τον βρει.

adb: Πώς θα χαρακτηρίζατε με μία φράση την καμπάνια;

H.Π.:
Μία φρέσκια ματιά για όλους τους Έλληνες.