To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα digital καμπάνια από τη Nivea

Νέα digital καμπάνια από τη Nivea

Η NIVEA, “ακούγοντας” όσα οι γυναίκες έλεγαν στο περιβάλλον των social media,  διαπίστωσε ότι αυτό το συναίσθημα ότι η «μαμά είχε δίκιο» είναι κοινό στις γυναίκες σε όλο τον κόσμο, ανεξαρτήτως καταγωγής. Αυτή η κοινή παραδοχή για τις γυναίκες, που περνά από γενιά σε γενιά, ενέπνευσε τη NIVEA, η οποία σχεδίασε και υλοποιεί την παγκόσμια καμπάνια με τίτλο « #mama_eixes_dikio ».

Η φροντίδα ως έννοια βρίσκεται στον πυρήνα των αξιών της NIVEA και αυτό την έχει καταστήσει μία ιδιαίτερα αγαπημένη μάρκα, που περνάει από τη μητέρα στην κόρη, όπως τα λόγια και οι πολύτιμες συμβουλές της μαμάς.

Μέσω της καμπάνιας #mama_eixes_dikio («Μαμά είχες δίκιο»), η NIVEA προσκαλεί τις νέες γυναίκες να μοιραστούν προσωπικές τους ιστορίες σχετικά με το πόσο δύναμη τους έδωσαν οι συμβουλές των μαμάδων τους για να προχωρήσουν σε σημαντικά βήματα στη ζωή τους. Τα video της καμπάνιας δείχνουν γυναίκες από διαφορετικές χώρες του κόσμου να μοιράζονται τις δικές τους εμπειρίες και προσωπικές στιγμές.  Διαφορετικές ιστορίες γυναικών που καταλήγουν όλες στο ίδιο συμπέρασμα: «Είσαι πια ενήλικος όταν συνειδητοποιείς ότι η μαμά σου είχε δίκιο», όπως ανέφερε και ο Martin Wulle, Corporate Vice President Digital της Beiersdorf. «Η καμπάνια “Μαμά είχες δίκιο” είναι μία αφορμή για να αναγνωρίσουμε τη σημασία των μαμάδων στη ζωή μας, αλλά και να μοιραστούμε τις συμβουλές ζωής που μας έδωσαν. Στόχος μας είναι να ξεκινήσουμε μία online συζήτηση, χρησιμοποιώντας το hashtag #mama_eixes_dikio και επίσης να φιλοξενήσουμε προσωπικές ιστορίες νέων γυναικών στο NIVEA.gr/pages/MamaEixesDikio.»

Η καμπάνια της NIVEA ενθαρρύνει τις καταναλώτριες να παραδεχθούν δημόσια ότι  η μαμά τους είχε δίκιο, μεταφέροντας τα λόγια των μαμάδων τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία θα υλοποιηθεί σε αρκετές χώρες ανά τον κόσμο.

Στην Ελλάδα, η εταιρεία ζήτησε από 7 κορίτσια να πουν στην κάμερα τη δική τους αληθινή ιστορία και την έδειξε στις μαμάδες τους, όταν εκείνες δεν το περίμεναν. 4 κρυφές κάμερες τράβηξαν την αντίδρασή τους.
 

TAGS: advertising