To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα επωνυμία για τη Lowe Athens

Νέα επωνυμία για τη Lowe Athens
Νέα επωνυμία για τη Lowe Athens

Από τις 25/1 η Lowe Athens φέρει νέο όνομα, ως μέλος πλέον του παγκόσμιου δικτύου MullenLowe Group, το οποίο προχώρησε σε rebranding στα περιφερειακά της γραφεία. Υπενθυμίζεται ότι η νέα εικόνα, που έχει τίτλο "Challenger Octopus", απεικονίζει ένα χταπόδι με γάντια του μποξ, αναπτύχθηκε από τη MullenLowe Brasil και σχεδιάστηκε για να προβάλει τις πολυποίκιλες προσφορές του δικτύου και τη διάθεσή του να πάρει ρίσκα.

Σημειώνεται πως το δίκτυο της MullenLowe θα αποτελείται από τέσσερα βασικά brands: τη MullenLowe που παρέχει integrated διαφήμιση, τη MullenLowe Profero (digital παράρτημα), τη MullenLowe Mediahub (παρέχει media planning and buying) και τη MullenLowe Open (παρέχει CRM και shopper marketing).    

TAGS: advertising