To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα καμπάνια από την ΑΧΑ

Νέα καμπάνια από την ΑΧΑ

Από τις 21 Οκτωβρίου και για 6 εβδομάδες θα προβάλλεται η νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ Ασφαλιστικής σε Τηλεόραση και Internet, η οποία αυτή τη φορά είναι αφιερωμένη στην Υγεία.

 Η ΑΧΑ επέλεξε για τη νέα διαφημιστική καμπάνια θέμα την Υγεία, η οποία σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες αποτελεί για τους Έλληνες τη βάση της πυραμίδας των ασφαλιστικών αναγκών, ειδικά τη σημερινή εποχή που οι παροχές του κοινωνικού φορέα κάθε άλλο παρά ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολιτών. Παράλληλα, η Υγεία αποτελεί στρατηγική επιλογή του Ομίλου ΑΧΑ και της ΑΧΑ Ελλάδας. Μέσω της διαφήμισης προβάλλεται το πρόγραμμα Mediσυν και η έκπτωση 10% παρέχεται σε νέους πελάτες.

Το νέο δημιουργικό επιλέχθηκε, αφού πρώτα αξιολογήθηκαν τρία διαφορετικά διαφημιστικά concepts του Ομίλου για την Υγεία, λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε τελικούς καταναλωτές. Σύμφωνα με την εταιρεία το συγκεκριμένο δημιουργικό ξεχώρισε διότι αντανακλά με ευαισθησία την αντίληψη του Έλληνα καταναλωτή που ανησυχεί για το πως θα ανταπεξέλθει οικονομικά στις δαπάνες νοσηλείας, αν χρειαστεί να νοσηλευτεί.