To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα καμπάνια από την AIG

Νέα καμπάνια από την AIG
Νέα καμπάνια από την AIG

Κεντρικοί ήρωες είναι ένα μικρό αγόρι και η οικογένειά του. Μέσα από τις τρεις τηλεοπτικές ταινίες παρακολουθούμε τους γονείς που προσπαθούν να αντικρούσουν τα επιχειρήματα του γιου τους για να του αγοράσουν το γλειφιτζούρι που τόσο πολύ λαχταρά. Η καμπάνια εστιάζει έτσι στα οφέλη για τον οδηγό, μέσω του οικονομικού ασφαλίστρου και των εκπτώσεων που παρέχει η AIG.

Ο κος Θανάσης Πετρόπουλος, Διευθυντής Προσωπικών Ασφαλίσεων της AIG στην Ελλάδα σχολίασε σχετικά: «Στόχος μας στην AIG είναι να προσφέρουμε ευέλικτα προγράμματα στους καταναλωτές πετυχαίνοντας τη σωστή ισορροπία μεταξύ καλύψεων και κόστους, αλλά και να ενισχύουμε τα προϊόντα μας με εκπτώσεις και προνόμια που επιβραβεύουν και τη σωστή οδηγική συμπεριφορά. Η τηλεοπτική καμπάνια μας επικοινωνεί τα προνόμια αυτά με ήρωες τα μέλη μιας οικογένειας. Ήδη τα δύο πρώτα διαφημιστικά είχαν ιδιαίτερα μεγάλη απήχηση στο κοινό, όπως φαίνεται από τα σχόλια που λαμβάνουμε από συνεργάτες και πελάτες. Περιμένουμε πως και το νέο δημιουργικό θα έχει την ίδια αποδοχή».

Η διαφημιστική καμπάνια θα προβάλλεται το επόμενο διάστημα μέσω της τηλεόρασης, ενώ είναι διαθέσιμη online, μέσω του YouTube Channel της AIG στην Ελλάδα.