To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα καμπάνια από τον Λουμίδη

Νέα καμπάνια από τον Λουμίδη
Νέα καμπάνια από τον Λουμίδη

Στην ιδέα πως οι καιροί αλλάζουν αλλά κάποιες αξίες παραμένουν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου, βασίστηκε και η νέα καμπάνια του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, που δημιούργησε η McCann Erickson σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής την TOPCUT MODIANO και έκανε την εμφάνισή της στους τηλεοπτικούς δέκτες την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου.

Σε ένα πέρασμα από το 1919 μέχρι και σήμερα, πάνω από ένα φλιτζάνι Παπαγάλος εκφράζονται όνειρα, ιδέες, μυστικά, έρωτες, δυνατά «θέλω» μέσα από διαφορετικές ιστορίες & ανθρώπινες σχέσεις.
 
Με ένα ταξίδι, λοιπόν,  που μετράει σχεδόν 100 χρόνια τώρα, ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος περνά από γενιά σε γενιά σαν “κληρονομιά”, ενώνοντας το χθες με το σήμερα με το μοναδικό του άρωμα.