To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα καμπάνια για τη Sony

Νέα καμπάνια για τη Sony
Νέα καμπάνια για τη Sony

Στις 23 Απριλίου η Brianda Fitz-James κήρυξε την έναρξη της νέας καμπάνιας για τη Sony με τίτλο «Ανακαλύψτε το εξαιρετικό» - πρόκειται για τη νέα παγκόσμια καμπάνια της εταιρείας στην οποία οι καταναλωτές είναι οι βασικοί πρωταγωνιστές. Προκειμένου να δώσει στους χρήστες και στους φίλους της Sony την ευκαιρία να γίνουν οι πρωταγωνιστές της νέας διαφημιστικής καμπάνιας, η εταιρεία έχει αναπτύξει το microsite www.xperiaican.gr  όπου ο καθένας μπορεί να ανεβάσει την εικόνα του που να σχετίζεται με την αντοχή στο νερό, τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και τη δυνατότητα να συλλάβει υψηλής ποιότητας εικόνα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, τρία από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Xperia Ζ3. Αφού ανεβάσετε τις φωτογραφίες σας, η ιστοσελίδα δημιουργεί ένα καινοτόμο και διασκεδαστικό βίντεο, που μπορείτε στη συνέχεια να «κατεβάσετε» και να κρατήσετε στο αρχείο σας, ή, ακόμη καλύτερα, να το μοιραστείτε με τους φίλους σας και να γίνει viral μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Μία παγκόσμια εκστρατεία επικεντρωμένη στους καταναλωτές

Για το λανσάρισμα η Sony έχει επιλέξει πραγματικούς χρήστες προϊόντων Sony, οι οποίοι, μέσα από το σύνθημα «Μπορώ να…», αναδεικνύουν τις καλύτερες στιγμές και τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του Xperia Z3: μεγάλη διάρκεια μπαταρίας, αντοχή στο νερό, εξαιρετική φωτογραφία σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, hi-res ήχο, τεχνολογία ψηφιακής εξουδεταίρωσης θορύβου, συνδεσιμότητα  με SmartWear αξεσουάρ και PS4 Remote Play.
 

TAGS: advertising