To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα παγκόσμια καμπάνια της Emirates

Νέα παγκόσμια καμπάνια της Emirates
Νέα παγκόσμια καμπάνια της Emirates

Για τη συγκεκριμένη καμπάνια, που βρίσκεται στο διαδίκτυο και στα social media, η Emirates στράφηκε στους δικούς της “globalistas” – τους δυναμικούς εργαζόμενούς της που προέρχονται από περισσότερες από 130 εθνικότητες – και τους έδωσε τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Ως πρεσβευτές της εταιρείας, οι globalistas της καμπάνιας “Be There” θα ταξιδέψουν σε όλο τον κόσμο μέσα σε μια περίοδο έξι μηνών και θα δώσουν ζωή στο πάθος τους και τις μοναδικές στιγμές που θα ζήσουν μέσα από το φακό τους. Η επιλογή των προσώπων έγινε μέσω ενός διαγωνισμού με τη μορφή talent show.

Η καμπάνια “Be There” θα ξεκινήσει με τις περιπέτειες του Rahed Ammoura, Cabin Crew Training Specialist της Emirates. Η Emirates θα συνεργαστεί με το κανάλι του National Geographic (NGC) και θα μεταφέρει  αυτές τις ιστορίες στο παγκόσμιο κοινό της μέσω του εκτεταμένου δικτύου του NGC και των δικών της διαδικτυακών και κοινωνικών μέσων. Το NGC έχει ενεργό ρόλο τόσο στη διαδικασία των ακροάσεων, όσο και στη δημιουργική ανάπτυξη της καμπάνιας, την παραγωγή της, καθώς επίσης και στην εκπαίδευση των globalistas προκειμένου να αναπτύξουν τις κατάλληλες δεξιότητες και να μάθουν τις βασικές τεχνικές κινηματογράφησης έτσι ώστε να πουν οι ίδιοι την ιστορία τους στο κοινό.

«Η καμπάνια ‘Be There’ είναι μια απροσδόκητη συνεργασία μεταξύ δύο παγκόσμιων brand», σχολίασε ο Con Apostolopoulos, Vice President for Advertising & Partnerships του International Channels. «Η μοναδική αφηγηματική ικανότητα του NGC θα προβάλλει με ιδιαίτερο τρόπο το συναρπαστικό γκρουπ ανθρώπων της Emirates που έχουν ως στόχο να εμπνεύσουν κι άλλους ταξιδιώτες».

Οι globalistas θα ξεκινήσουν τα ταξίδια τους μέσα στο Μάϊο και θα συνεχίσουν μέχρι το Νοέμβριο, καλύπτοντας συνολικά 40 προορισμούς.